Sweeterica

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Erica Eriksson - 29 juli 2009 18:54

I morse åkte jag till Axessakuten. Orkade inte åka ända till Mölndal. Dom har ju röngen på Axess oxå..

Det gick hyffsat fort... Blev lite nervös när läkaren kom in. Jag skickade ju mail för ett tag sen o klagade på servicen och speciellt på en viss läkare. Fick faktiskt en skriftlig ursäkt skickad till mig i brevlådan. Hela Axess bad om ursäkt inklusive läkaren..

Och vem står framför mig om inte just den läkaren.. Men hon var jättetrevlig. Övertrevlig!! Det måste tagit hårt på hennes krafter..

Handleden röngades och klämdes på.. Det blev konstaterat att det har blivit en inflammation i mjukdelarna, därav smärtan.. Fick piller och blev inlidad.. Ska tydligen vara inlindad hela tiden och hålla den stilla...

Hur fan ska det gå till!!! Det är min högerhand.. Lycka till fröken Eriksson!!

Jag ska ju tapetsera o måla denna veckan.... Oj vei

Ovido - Quiz & Flashcards