Sweeterica

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Erica Eriksson - 11 juli 2009 22:48

Väl framme i Sundsvall mötte mamma mig på stationen o sen träffa vi Emelie..

Vi åkte till stora torget o åt lunch... O så gott med sushi.. Mums!!

Sen begav vi oss på tur.. kolla runt lite.. Måste ju turista ibland 

Av Erica Eriksson - 11 juli 2009 10:29

Vilket jävla meck!!

Nån nerramlad kabel höll på att förstöra hela min resa...

Skulle byta tåg i sthlm.. skulle ha 30 minuter på mig att byta men nu är är gbg tåget försenat 40 minuter...

Ojojoj va nervös jag va en stund där.. Började fundera på när nästa tåg går..


Pladdrade med Emlan för att förbereda henne på att jag kommer nog jävligt sent..

Min kära mor behagade inte att svara... Nåja nu är det väl skit samma..


Nu sitter jag på tåget mot Sundsvall iallafall.. Tåget var snällt nog att vänta in oss från gbg...


I am on the road again...

Av Erica Eriksson - 11 juli 2009 10:22

Fortfarande ont i halsen, men det är fortfarande så att jag varken har lust eller tid att vara sjuk..

Va uppe 06:30 i morse för att hinna med tåget..

Pussade på kissarna innan jag drog.. Kommer att sakna dom i två veckor..


Sitter på tåget just nu..

Fan va det är skönt att åka tåg.. Avslappnade.. Sitta i sin egen värld o drömma sig bort.. Underbart..

11:50 ska jag vara i sthlm för att byta tåg till sundsvall.


Har precis blivit bjuden på frukost här på tåget.. mums!

SJ har tydligen börjat med att alla 1 klass resenärer får frukost..

Jag klagar absolut inte.. Najs o gott...


Måste nog slumra lite nu... tröttis

Ovido - Quiz & Flashcards