Sweeterica

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Erica Eriksson - 16 juli 2009 21:31

Nu är BM o Dennis här i Härnösand..

Hoppas dom har fyllt på inne på Systemet, det finns en risk att vinet tar slut i hela Härnösand..

Mamsen o Britt-marie är törstiga..Jaja jag o Emlan hjälper väl till på ett hörn..


Det blev middag hemma hos Emelie och jag fick min efterlängtade sömn.. Lyckades slänga ner föräldrarna i övernattningslägenheten och la mig i Emelies soffa..... Gud så skönt!!

Av Erica Eriksson - 16 juli 2009 18:15

Inte fått lov att vara bakis på hela dan....

Morsan va sur o grinig i morse för att jag va bakis... Hallo, får inte jag supa skallen i småbitar om jag vill? Trodde man va myndig vid nästan 29..

Men icke....


Allt jag vill göra är att sova.....ligga o sniffa på kudden med en chipspåse bredvid mig o dumburken med nån gammal film på.... Men nej!!

Idag har jag vart o klippt mig (mitt eget fel ioförsig, det va jag som bokade tiden), fikat på stan, promenerat till stranden (långt måste tilläggas), handlat på ICA, vart på stan o strosat... 

Mycket trevlig dag, men jäkligt jobbig när man e bakis..

Nu sitter jag hemma hos Emlan.. Nu lagas det mat.. Om en stund kommer BM o Dennis hit från Sthlm..

Jag får tydligen inte sova nu heller... Måste vara social.. Vem fan kom på att man måste vara det.. Suck!!


Jag har badat för första gången i år.... Med kläderna på (hm, i fyllan får nog tilläggas)..

Va ute med Emlan igår.. Började på Hamnkrogen, sen gick vi vidare.. Träffade några killar som Emelie har träffat förut.. Hängde med dom..

Emelie gick hem tidigt o jag hängde på grabbarna. Hamnade i en liten båt (det va där jag badade ofrivilligt)..

Ha, det måste vart en syn för gudarna.  

Ovido - Quiz & Flashcards