Sweeterica

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Erica Eriksson - 27 juli 2009 18:35

Satte klockan på 8 o låg o snozade... Fick ett sms av Cecilia... Hon erbjöd sig att hämta mig på centralen.. Gud va gulligt!! Fan va hon är snäll..

Upp o göra sig iordning, pussa på systrarna och pappsen och åka till T-centralen..

Jag kom tidigt till T-centralen så jag satte mig på en av bänkarna o väntade. En gick fram till ett äldre par som satt bredvid.. Han hade ett problem.. Han undrade om paret skulle åka till Gbg.. Han hade varit på semester i Gbg med familjen men var tvungen att åka hem till stockholm för att jobba. Frun och barnen stannade kvar i Gbg. Problemet var att han råkade ta med sig bilnyckeln till bilen som står i Gbg, så han undrade om paret kunde ta med sig nyckeln till Gbg så möter hans fru upp på perongen. Dert äldre paret skulle inte gå av i gbg så det blev lättare om jag tog nyckeln.. Så det gjorde jag.. Mötte upp frun (Lotta) och barnen.. Jag fick en present. Så himla gulligt!! Det va ju inga problem för mig att ta med nyckeln. Jag hade absolut inte behövt en present men det fick jag.. En jättefin kokbok.. O så roligt!!! Ska laga goda recept!!


Cecilia kom o hämtade mig.. Fick pussa massa på Wincent. Har ju faktiskt missat hans födelsedag när jag va borta.. Ska köpa nått fint till honom.. Vi åkte o fikade. Första valet var ju såklart Rosa Pantern... Men va fan!!

Han bygger om!! När vi ska äta!! Dåligt!!

Det blev vasa istället...

Ovido - Quiz & Flashcards