Sweeterica

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Erica Eriksson - 14 juli 2009 23:36

Stackars oss i höstmörkret...


Im so lonly. I have nobody....


Vi kommer att tänka på varann, speciellet på Emlan..


Men glöm inte att köpa pyrjolyk på toyrjet... 

Av Erica Eriksson - 14 juli 2009 23:25

va fan har jag gjort idag..

Sitter här på sängkanten o skriver o har jävligt taskigt minne..

Eh...

Först gick vi på stan lite... Det ohyggligt stora stan Härnösand.. Vi gick nästan vilse.. Tur att vi hade Emelie med oss.. Det är svårt att hitta i en storstad...

Va det nån som missade ironin!!!!!


Sen vart det Söråker o mormor igen.. Jag pladdrade med sköterskan om Blodvärde och socker..

Dom ska ta prover.. Bra!! Nu är jag ett nöjt barnbarn..

Va nere o rotade i källaren en stund.. Hittade lite gammalt skräp som passar bättre på Lenvädersgatan än i mormors källare..


Tillbaka i Härnösand gick vi o shoppade ett mobilt bredband på telia till mamsen... Detta betyder alltså att jag kan skriva mer... GÖTT..

För er som ruttnar ur då, läs inte då!!! 


Grillade med Emelie o mamma ute på gården.. Najs o gott

Synd bara att områdets katter använder gården som en enda stor kattlåda... O så klagar folk på hundar..

Idioter!!!!

Kanske ska glömma det annars så kommer jag att sitta här hela natten o skriva nått surt inlägg om detta...

Jag är glad.... 

Ovido - Quiz & Flashcards