Sweeterica

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Erica Eriksson - 7 juli 2009 13:52

Tisdag hela dagen...


Hjärnan fortfarande på semester, lär ju inte infinna sig förrän semestern är här... Under tiden får jag nog leva med min förvirring..

Fjompade till mitt hem lite grann igår.. Måste ju vara städat lagom tills jag ska åka bort... För jag har snart semester.... Då blir det tågresa till Norrland.. Så gott att komma hem till ett städat hem o inte minst trevligt för min kattvakt.. Måste fortsätta städandet imorgon..

Tvättat iallafall.. Har ingen mera tvätttid innan jag åker så nu blir det till att använda dom fula plaggen jag har som inte ska med på semester.. Har ingen lust att ta med mig massa tvätt.. Allt ska vara rent..

Kände av dom fula plaggen redan igår när jag skulle till kiosken.. Stod o tittade mig i spegeln o bytte fula plagg två gånger..

Hallo!!!! i hjärnkontoret... spelar de nån roll eller... Dom lär ju inte bli snyggare direkt..

Men där stod jag med tre olika fula byxor o kände att riktgigt så här ful kan man inte se ut när man ska gå till kiosken.. Då e det illa..

Jaja, jag lär ju vara snygg på semestern iallafall.. Hoppas iallafall

Ovido - Quiz & Flashcards