Sweeterica

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Erica Eriksson - 26 juli 2009 18:20

Idag hängde jag med min äldsta syster Jessica till stallet. Hon ville att jag skulle vara med o kolla när hon red... Klart jag vill det!! O så måste jag ju med till stallet o sniffa lite häst.. mm va det luktar gott... Stod o sniffade en hel del på Braveheart... O vad jag saknar den lukten och hästarna.. En vacker dag så kanske, men bara kanske..

Det va jättekul att se Jessin rida..


Ringde Nonne o bad henne komma o hämta mig i stallet.. Jag skulle med bussen till stan... Är det nån som tror att hon kan komma i tid???? Whoa, jag blir vansinnig!! Hon kan inte verkligen inte klockan..

Hann med bussen iallafall, med lite stress från min sida...


Träffade Emelie, Josef och Anki.. Vi ska på Grönan. Jag har nog inte varit på Grönan sen jag va typ 17 (gjorde ett bungyjump utanför Grönan då)... Vi hade skitkul o åkte massa grejer. Det blev en nostalgitripp att åka blå tåget och lustigahuset.. Jag va en duktig tjej o åkte Fritt fall och Uppskjutet (heter det i Gbg iallafall). Det va nästan så att jag ändrade mig.. Både Anki och Josef vann choklad.. O det fanns inget chipshjul... jävligt dåligt..

Vi hade skitkul iallafall..

O min söta pappa ringde o undrade när jag skulle komma hem för dom funderade på att äta middag på Strömma kanalbar.. men jag sa att det blir nog sent.. Kom hem vid 23.30 Då plockade pappa fram champangen.. Fan, hur ska jag kunna veta att dom ville äta på kanalbaren för att fira att jag har fyllt år??

Fan, hade jag vetat det hade jag ju kommit hem mycket tidigare..

Det blev champange iallafall (men ingen present, tänker sura lite över detta)....


Somnade som en stock..

Ovido - Quiz & Flashcards