Sweeterica

Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Shopping... igen

Av Erica Eriksson - 6 juni 2010 18:00

Igår började vi med att åka till Hornbach..

Eller nä det gjorde vi inte. Medans jag tog en dusch så gick Sebastian till bilen för att försöka fixa ljuset som inte funkar...

När jag va klar så gick jag till bilen o där stod han o svor.. Fuck va sur jag blir..

Alltid när han ska göra något så måste han svära åt tamigfan allt. Han blir så jävla otrevlig o jag orkar inte lyssna på skiten så det va jävligt nära att gå upp igen..

Hur som helst så kom vi iväg tillslut.. Fast jag måste tillägga att jag va skitsur..

Vi shoppade insynsskydd till balkongen, blommor, en lampskärm och lite väggdekorationer till bebisrum..

När vi kom hem så fortsatte han med bilen o jag satte igång med balkongen..


Resultatet blev:

Efter en tripp för att köpa glölampor så funkar nu ljusen på bilen (tur för han)..

Bilen blev tvättad

Balkongen blev ren

Balkongmöblerna blev rena

Blommorna blev planterade

Fönstret o dörren till balkongen blev putsade

Insynsskyddet blev nästan uppsatt..


Snart blir balkongen helt färdig. Underbart!

Hade en ganska bra dag förutom att jag va hyffsat hormonell hela dagen. Surade massor o störtgrinade en gång... Jävligt jobbigt!!


På kvällen grillade min snygging åt oss. Kändes riktigt somrigt.

Fint väder, rengjord balkong och doften av grill.. Mycket mysigt!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Eriksson - 6 oktober 2010 20:40

Jag har skaffat en ny blogg: http://sweeterica.wordpress.com vi syns där, kram ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 21:46

Jag är så puckad. Har ingen koll på läget alls idag.. Så jävla trött. Skrev ju inlägg imorse om gårdagen och laddade upp bilderna till bloggen men la ju inte in dom i inlägget.. O detta kommer inte jag på förrän nu.. Hade även en plan på att ändra ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 10:24

Fy fan va roligt vi hade igår.. Fanns tillfällen när vi kiknade av skratt (jag o Cecilia iallafall). Medans jag o Cecilia hängde i köket o gjorde färdig middagen så va grabbarna o barnen i vardagsummet. Skönt med en barnfri stund. Sen käkade vi. ...

Av Erica Eriksson - 2 oktober 2010 14:36

Just nu sitter jag o mölar i mig dumle o dricker redbull... Mindre nyttigt men orkar inte bry mig just nu.. Har en snygg kille i knät oxå som jag nästan pussar ihjäl. Jag är så glad att jag har en biffig, halvtjock unge. Dom blir så jävla goa att pus...

Av Erica Eriksson - 1 oktober 2010 22:25

Jag har shoppat skor eller stövlar.. Jag är så jävla glad att dom hade stövlar för tjocka, feta vader. O nu beklagar jag mig inte för att jag är tjock. Mina ben är tjocka även om jag är smal. Jag har alltid haft problem att köpa stövlar. Jag har begå...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards