Sweeterica

Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Varit o fikat

Av Erica Eriksson - 9 juni 2010 20:00

Vaknade vid 7 imorse precis som alla andra dagar.. Jag är alltid uppe med tuppen o tycker att det är ganska skönt.. Då har jag hela dagen framför mig.

Men imorse gick jag upp, åt frukost o somnade i soffan i en timme. Antar att jag behövde det. Tror att min kropp känner av rätt ordentligt att jag är höggravid just nu eftersom att jag är så trött o behöver nana rätt ofta.

O då tänker ALLA i min närhet: Men sluta greja hela tiden då!!!!!!!!!! Ditt pucko!!!

Jag må vara ett pucko men jag måste greja (tror att det sitter i huvudet) +  att det är snart klart.

Efter imorgon så hoppas jag att allt i våran lägenhet är klart för jag har bara golvet och mattpiskningen kvar.

Idag dammade jag badrummet o vardagsrummet. Skönt!!!


Efter det så va det dags att göra sig iordning o åka till Linnéplatsen för att träffa tjejerna från min gravidvattengympa. Några av dom iallafall. Planen va från början att vi skulle ha picnick i slottsskogen men med tanke på det vackra vädret så blev det en fika vid minigolfbanan istället.

Sällskapet va skittrevligt men själva fikan va inget att hänga i julgranen.

Jag tog en varm choklad och en kladdkaka. Choklade smakade som om den va gjord på vatten o kladdkakan, ja vad säger man om den, jag är ju van vid Rosa Panterns kladdkaka så jag är bortskämd. Hursomhelst så har jag inga planer på att fika där igen. Blä!!

Tur att sällskapet uppvägde den dåliga fikan. Det va skitkul att träffas igen o pladdra graviditeter. Vi ska träffas snarft igen. Kul!

Hoppas det kommer fler nästa gång. Idag va vi 4 st.

När jag kom hem så va middagen klar. Så god han är min karl.

Nu har han samlat ihop mattorna åt mig (utan att jag behövde fråga), jag ska ju piska dom imorgon..


Imorgon ska jag träffa kollegorna o chefen för en typ vårlunch/fika.. Ska bli trevligt som fan


Hej hopp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Eriksson - 6 oktober 2010 20:40

Jag har skaffat en ny blogg: http://sweeterica.wordpress.com vi syns där, kram ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 21:46

Jag är så puckad. Har ingen koll på läget alls idag.. Så jävla trött. Skrev ju inlägg imorse om gårdagen och laddade upp bilderna till bloggen men la ju inte in dom i inlägget.. O detta kommer inte jag på förrän nu.. Hade även en plan på att ändra ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 10:24

Fy fan va roligt vi hade igår.. Fanns tillfällen när vi kiknade av skratt (jag o Cecilia iallafall). Medans jag o Cecilia hängde i köket o gjorde färdig middagen så va grabbarna o barnen i vardagsummet. Skönt med en barnfri stund. Sen käkade vi. ...

Av Erica Eriksson - 2 oktober 2010 14:36

Just nu sitter jag o mölar i mig dumle o dricker redbull... Mindre nyttigt men orkar inte bry mig just nu.. Har en snygg kille i knät oxå som jag nästan pussar ihjäl. Jag är så glad att jag har en biffig, halvtjock unge. Dom blir så jävla goa att pus...

Av Erica Eriksson - 1 oktober 2010 22:25

Jag har shoppat skor eller stövlar.. Jag är så jävla glad att dom hade stövlar för tjocka, feta vader. O nu beklagar jag mig inte för att jag är tjock. Mina ben är tjocka även om jag är smal. Jag har alltid haft problem att köpa stövlar. Jag har begå...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards