Sweeterica

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

Latmask

Av Erica Eriksson - 1 oktober 2010 13:00

Sicken latmask jag är idag.. Får liksom inte tummen ur. Va ju lite så igår med men då hoppade ju tummen ur tillslut.. Skumt!!

Jag blir lite sur på mig själv när jag latar mig. För typ 2 år sedan hade jag inga problem att ligga i soffan en hel dag o glo på tv, det går inte längre. Jag gör tappra försök men det kryper i kroppen o jag blir irriterad som fan. Så är det just nu.. Jag gör allt för att slippa göra nått men när jag sitter här o ruttnar så vill jag inte det.. Jag försöker sitta kvar men går upp o plockar undan nått o tänker: Äh det här kan jag göra sen o går tillbaka till soffan. För att sitta i soffan med myror i brallan. Jävligt schizofrent!!

AAAHHHHH vad jag stör mig på mig själv just nu...

Sonen sover o då tänker jag att nu ska jag minsann passa på att göra allt jag inte hinner, fast o andra sidan så borde jag kanske vila (allstå lata mig), men då kommer ju myrorna.. Jävla skit!!

Beslutsångest OCH schizofreni...


Jag har bestämt mig för att dricka redbull iallafall.. Tar säkert död på myrorna :-)

(ironi, gott folk)

 
 
Ingen bild

Nina

1 oktober 2010 17:56

Oj oj oj vad lika grabbarna är :)

 
Ingen bild

Sweeterica

1 oktober 2010 22:52

Javisst är dom. Kopior :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Eriksson - 6 oktober 2010 20:40

Jag har skaffat en ny blogg: http://sweeterica.wordpress.com vi syns där, kram ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 21:46

Jag är så puckad. Har ingen koll på läget alls idag.. Så jävla trött. Skrev ju inlägg imorse om gårdagen och laddade upp bilderna till bloggen men la ju inte in dom i inlägget.. O detta kommer inte jag på förrän nu.. Hade även en plan på att ändra ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 10:24

Fy fan va roligt vi hade igår.. Fanns tillfällen när vi kiknade av skratt (jag o Cecilia iallafall). Medans jag o Cecilia hängde i köket o gjorde färdig middagen så va grabbarna o barnen i vardagsummet. Skönt med en barnfri stund. Sen käkade vi. ...

Av Erica Eriksson - 2 oktober 2010 14:36

Just nu sitter jag o mölar i mig dumle o dricker redbull... Mindre nyttigt men orkar inte bry mig just nu.. Har en snygg kille i knät oxå som jag nästan pussar ihjäl. Jag är så glad att jag har en biffig, halvtjock unge. Dom blir så jävla goa att pus...

Av Erica Eriksson - 1 oktober 2010 22:25

Jag har shoppat skor eller stövlar.. Jag är så jävla glad att dom hade stövlar för tjocka, feta vader. O nu beklagar jag mig inte för att jag är tjock. Mina ben är tjocka även om jag är smal. Jag har alltid haft problem att köpa stövlar. Jag har begå...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards