Sweeterica

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Hmft

Av Erica Eriksson - 30 september 2010 11:01

Seriöst deprimerad nu på mogonen.

Lyckades för 1,5 vecka sen att få tillbaka min motivation till att gå ner i vikt och har sen dess hållt mig långt ifrån godsaker. Planen va att jag skulle väga mig imorgon och sedean väga mig varje fredag, men imorse så va jag så jävla nyfiken så jag kunde inte hålla mig.

Jag använder mitt wii som våg. Får även reda på mitt bmi då.

Sagt o gjort så stoppade jag in wii fit + i maskinen o vägde mig. Fick först en smärre chock, eller inte ens en smärre chock utan det va en gigantor chock.

6,5 kg upp på 1,5 vecka.. Efter chocken lagt sig så insåg jag att detta kan ju inte vara sant. Man kan inte gå upp så mycket på kort tid. Kom då på att wii brädan har krånglat lite senste tiden.

Dax att byta batteri kanske!!!!!!

Efter batteribytet så blev det bättre men inte alls som jag trodde :-(

Har gått upp 0,2..

Jävla skit bajs!!!!

Varför ska man ge fan i att äta alla onyttiga godsaker om man ändå inte går ner i vikt??? Då kan man ju lika gärna leva livet o vräka chips!!

Blev så deprimera att jag sket fullständigt i allt en stund. Våra rutiner på morgonen är egentligen att jag gör iordning puppsi för dagen o sen tar en dusch och städar lite.

Hade ingen lust alls, kände mig bara fet, tjock med massa jävla bristningar. Satt bara i soffan o ruttnade. Sen la vi oss o sov istället :-)

När vi vaknade (puppsi vaknade o väckte mig :-( ) så va livet lite bättre....

Men bara lite.. Jag känner mig fortfarande fet, tjock o randig men kanske inte lika mycket :-)

Hur som helst så blev jag sugen på att shoppa skor. Shoppa skor är bra för själen.

Lyckades ta mig ur soffan iallafall tack vare mina blivade stövlar :-), så nu är puppsi badad o lägenheten iordning, bara min dusch kvar..

Har tvättstugan om 45 min så jag får se om jag lyckas ta mig till en skoaffär idag. Om inte idag så blir det imorgon iallafall. Ska fjäska med sambon, han är mindre förtjust i mitt sko shoppande. Han tycker att jag har tillräckligt med skor.. EH hallå!!! Man kan aldrig ha tillräckligt.. O vinterstövlar har jag faktiskt INTE..

Ska se söt o lite ledsen ut och köra stenhårt på att det är synd om mig.

Här är planen:

Eftersom att jag är tjock, fet o randig från graviditeten med VÅRAT barn så kommer jag ju inte i mina byxor och jag kan inte ha tryck under magen från kejsarsnittet med VÅRAT barn så jag måste ha tights och kjolar på mig och då måste man faktiskt ha ett par snygga vinterstövlar för att se snygg ut. :-)


Mår lite bättre nu när jag har beklagat mig lite.. Åh vad jag har saknat min blogg!!!!

Återkommer senare!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Eriksson - 6 oktober 2010 20:40

Jag har skaffat en ny blogg: http://sweeterica.wordpress.com vi syns där, kram ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 21:46

Jag är så puckad. Har ingen koll på läget alls idag.. Så jävla trött. Skrev ju inlägg imorse om gårdagen och laddade upp bilderna till bloggen men la ju inte in dom i inlägget.. O detta kommer inte jag på förrän nu.. Hade även en plan på att ändra ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 10:24

Fy fan va roligt vi hade igår.. Fanns tillfällen när vi kiknade av skratt (jag o Cecilia iallafall). Medans jag o Cecilia hängde i köket o gjorde färdig middagen så va grabbarna o barnen i vardagsummet. Skönt med en barnfri stund. Sen käkade vi. ...

Av Erica Eriksson - 2 oktober 2010 14:36

Just nu sitter jag o mölar i mig dumle o dricker redbull... Mindre nyttigt men orkar inte bry mig just nu.. Har en snygg kille i knät oxå som jag nästan pussar ihjäl. Jag är så glad att jag har en biffig, halvtjock unge. Dom blir så jävla goa att pus...

Av Erica Eriksson - 1 oktober 2010 22:25

Jag har shoppat skor eller stövlar.. Jag är så jävla glad att dom hade stövlar för tjocka, feta vader. O nu beklagar jag mig inte för att jag är tjock. Mina ben är tjocka även om jag är smal. Jag har alltid haft problem att köpa stövlar. Jag har begå...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards