Sweeterica

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2010

mmmm koffein

Av Erica Eriksson - 2 oktober 2010 14:36

Just nu sitter jag o mölar i mig dumle o dricker redbull... Mindre nyttigt men orkar inte bry mig just nu.. Har en snygg kille i knät oxå som jag nästan pussar ihjäl. Jag är så glad att jag har en biffig, halvtjock unge. Dom blir så jävla goa att pussa på då.. Tjocka runda äppelkinder. som gjorda för pussar.. Han kommer att hata sin mamma sen :-)


Nu blev det amningspaus!


Tillbaka och är nu sur på den äppelkindade ungen.. Min plan va att han skulle äta och somna.. Det sket sig.. Han måste sova nu, för han lär ju inte somna så lätt när vi är hos familjen Wallgren/Rosenskjold.. Skit oxå! Med andra ord så kommer jag ha en skitgrinig unge hela kvällen. Spännande!!!!

Övertrött är han :-(

Nu ligger han i pappas famn, får se vad som händer..


Skit samma!! Jag är kär i våran nyinförskaffde sodastreamer. Har köpt energy smak till den. Smakar som sockerfri redbull, kan ju vara för att den är sockerfri.. Skitbra!! Får massa koffein i mig nu. Passar utmärkt när man är trött.. Det värsta är nog att jag kan bli beroende.. Har väldigt lätt att bli koffeinberoende. Det har hänt ett antal gånger.. Tidigare har det varit koffeintabletter och bamyl koffein.. Jaja, det är ett senare problem, just nu underlättar det min dag. Hur ska jag annars kunna vara vaken på kvällarna o skriva blogg :-)


Snart ska vi åka på våran dejt med familjen på björnssons..


Nu måste jag sluta äta dumle, påsen är strax slut

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Eriksson - 6 oktober 2010 20:40

Jag har skaffat en ny blogg: http://sweeterica.wordpress.com vi syns där, kram ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 21:46

Jag är så puckad. Har ingen koll på läget alls idag.. Så jävla trött. Skrev ju inlägg imorse om gårdagen och laddade upp bilderna till bloggen men la ju inte in dom i inlägget.. O detta kommer inte jag på förrän nu.. Hade även en plan på att ändra ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 10:24

Fy fan va roligt vi hade igår.. Fanns tillfällen när vi kiknade av skratt (jag o Cecilia iallafall). Medans jag o Cecilia hängde i köket o gjorde färdig middagen så va grabbarna o barnen i vardagsummet. Skönt med en barnfri stund. Sen käkade vi. ...

Av Erica Eriksson - 1 oktober 2010 22:25

Jag har shoppat skor eller stövlar.. Jag är så jävla glad att dom hade stövlar för tjocka, feta vader. O nu beklagar jag mig inte för att jag är tjock. Mina ben är tjocka även om jag är smal. Jag har alltid haft problem att köpa stövlar. Jag har begå...

Av Erica Eriksson - 1 oktober 2010 16:00

Myrorna tog över mig strax efter min redbull och drog tummen ur röven på mig. Gött!!! Så nu har jag plockat iordning, vikt tvätt, bränt skivor (som jag INTE ;-) har laddat ner från pirate bay) och tagit en dusch.. Just nu lyssnar vi på Madicken.....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards