Sweeterica

Alla inlägg under april 2009

Av Erica Eriksson - 27 april 2009 22:18

Irriterad som fan på min kollega som fan inte kan komma i tid till jobbet...Jag kom iväg 20 minuter senare än jag skulle.. Fan va trött man blir.. Vad behöver man då?? EN CIGG!! När suget kommer inser jag att jag glömt ta min Champix (sluta röka piller)..Klantigt!! Fort in i munnen!! FAN det går inte över..Råkade köra in på macken på vägen hem. Det blev en påse chips..Undra vad som är onyttigast?? Nåja..Skit i tråkigheterna o över till nått roligare.
Jag Erica Eriksson ska vara ledig i TRE dagar i RAD.. Helt fantastiskt!! Har inte varit ledig i mer än 1 dag i rad sen jul.. Alldeles exalterad.. Vad ska jag göra med mina tre dagar?? Vad gör folk när dom är lediga??
Ska jag bara bry mig om mig själv? eller mina vänner/familj? Umgås med dom jag aldrig hinner träffa?
Svårt!! Hm får nog fundera på detta.. Tänker iallafall inte spendera mina tre dagar i soffan.

Oh!! Ännu roligare när jag kom innanför dörren..Där ligger dom.. har längtat..varit nyfiken..äntligen..
Lönespecarna är här!! Jippie..
Öppnar en efter en..roligt..Mitt vanliga jobb ger ju inga överaskningar, men extrajobben bli man gladare för...Inser att det är därför man jobbar extra..kanske borde sluta klaga på att jag är trött..
OK, måste bara skryta lite..Är så nöjd..16025+6056+425+9980= En massa pengar..
Tapet, golv, kakel here I come..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards