Sweeterica

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Erica Eriksson - 3 juli 2009 16:37

Oj va trevligt jag hade det igår. 

Så segt på jobbet nuförtiden. Alla går o längtar till nästa fredag. Vem har lust att jobba när semestern är inom räckhåll.

Åkte till backaplan o shoppade efter jobbet. Tanken är att jag tänkte shoppa när jag kommit till sundsvall men jag kunde inte hålla mig..

Jag va tvungen att shoppa.. 3 klänningar, två toppar o ett nattlinne.

Två par leggings blev det oxå. 

Cecilia o Wincent kom bort till backaplan medans jag shoppade. Trevligt!Hm.. av nån skum anledning så tyckte inte Wincent att det va kul att shoppa.

Brukar inte 1åringar tycka att det är jättekul att shoppa med mamma o vänninan? 

Thomas kom oxå bort, så vi shoppade mat o tillbehör till drinkar på coop.Grillade o drack sommardrinkar på deras uteplats. Så mysigt!

Thomas grillade o vi satt o lata oss i varsin utemöbel o sippade på drinkar. Jaja vi spanade på lilltrollet oxå. Min teori om baksmälla och cigaretter blir bara starkare o starkare.

Vaknade utan baksmälla imorse igen.. Fantastiskt!

En helt ny värld har öppnat sig för fröken Eriksson.. 


Woa, snart e det semester

Ovido - Quiz & Flashcards