Sweeterica

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Erica Eriksson - 8 juli 2009 14:00

Fortfarande ingen hjärna.... Eko av förvirring..

Ingen koll på nått på jobbet, flummar bara omkring o gnäller. Allt är jobbigt..

En gång så logiska Erica är just nu bara tom.. Kommer det något litet microprobloem så rivs hela min värld..

Pratade med den ena pasen (sjuksköterska i Lundby) förut.. Hon rev allt..

Jag blev bara mer o mer förvirrad ju längre samtalet gick... Jag fick massa kartonger med namn av henne... massa namn o massa boenden.. Hallo!!!

massa namn..... har ingen koll..

Vi la på o hon skulle faxa papper till mig. Under tiden ordnade det upp sig..

Jag tänkte ett tag.. Hm det brukar gå på mindre än en sec annars... idag tog det minuter...

Det sista hon sa vid andra samtalet va: Förlåt om jag förvirrade allt...

E ju inte hennes fel att min hjärna e på semester..

Hoppas bara att den hittar hem igen..

Ovido - Quiz & Flashcards