Sweeterica

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Erica Eriksson - 20 juli 2009 13:26

Nu är jag hos pappsen iallafall...

Har inte hittat på så mycket idag..

Jessica (älsta lillasystern) va den enda som va hemma när ja kom..

Jennifer kom efter en stund... Jag va så jävla död att jag somnade i soffan en stund.. Så skönt!!! Pappa sa att jag såg sliten ut.. Mm hygglo!!

Jennifer trodde att jag fyllde 25... I löv min syster... Pappa trodde 27-28.. Ingen koll.. Är du så gammal sa han!! Dum pappa!! Kan man byta ut kanske..


Pappa meckade med gamla bilen en stund, den ska säljas o det är en fördel om det rullar då.. Jag stod där o hängde med homon en stund o drack cider... Fan nu har jag druckit varenda dag på min semester... No wonder att jag är trött o sliten..


Tog lite kort på tomten o huset..


Vi åt en god middag på altanen...

Mums!!

Min pappa kan laga mat ( bör han ju kunna eftersom han hade resturang o va kock)... Gotti gotti iallafall!!

Av Erica Eriksson - 20 juli 2009 12:27

Nu är det dax att garva åt klanten Eriksson igen.. Fast det är inte mitt fel.. Jag skyller på SL... Dumma korkade bussar som borde lämnats in på lagning för länge sen...

Hm, iallafall så åkte jag från centalen till slussen o vidare ut på Värmdö.. Köpte smsbiljett för att det är enkelt... När jag satt på bussen mot värmdö så kollade jag på TV i mobilen för att fördröja tiden lite... Batteriet blev kasst o den dog... Skit, men vad spelar det för roll tänkte jag, är ju strax framme så vem fan behöver mobilen....

ALDRIG tänka så!!!!!

Ringklocksfanskapet på bussfan funkade ju inte så den stannade ju inte vid min hållplats.. Istället fick jag gå av nästa som är Fågelbro... Det går inte att promenera tillbaka på vägen (Ingen plats o för mycket trafik), kan ju fan inte ta bussen tillbaka för mobilen är död o busshafförerna tar inte emot kontanter längre.... Bajs, bajs, bajs oxå!!!

Det är helt enkelt bara att promenera till alla jävla kilometrarna till Fågelbro..

Golfbutiken kom först, så jag fjäskade med dom om lite el till mobilen.. Hängde där en stund o spanade i shoppen lite..Farligt men jag höll mig ifrån shopping...

När mobilen hade lite batteri så promenerade jag tillbaka hela vägen igen o tog bussen tillbaka...


Av Erica Eriksson - 20 juli 2009 12:24

Va uppe okristligt tidigt idag, men nu sitter jag på tåget på väg till Sthlm.

Har haft en underbar vecka i Norrland men det ska bli skönt att komma därifrån..

Så många släktingar som ska träffas o ändå träffa jag nog inte en tredjedel av dom..

Får se vad jag hittar på i Sthlm


Ovido - Quiz & Flashcards