Sweeterica

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Erica Eriksson - 22 juli 2009 22:51

Inte gjort nått avanserat idag heller, men varit lite mer aktiv än igår... Men va fan man måste vila ibland oxå... Jag hade väl semester...


Nåja... Satte igång med gräset igen.. Skönt när det inte är ett måste, utan min egen idé för att ha något att göra. När det inte är ett måste så kan man skita i det när man vill... Jag trimmade faktiskt en hel del idag.. Mitt i trimmandet tyckte jag att det såg ut som nått rörde sig..men äh!! Ja fortsatte på samma ställe.. såg ju ut som en träbit..

Whoa!! Den rörde sig igen!!

Slutade genast o kollade lite bättre...

En stor jävla padda som plattade ut sig efter marken för att inte bli ihjältrimmad av mig... Lite halväckligt va det faktiskt!!


Sen kom solen fram så jag passade på att sola o pladdrade med Cecilia i ca tre timmar.. Vi hade massa att snacka om..

Skönt att prata ordentligt!!

Ovido - Quiz & Flashcards