Sweeterica

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Erica Eriksson - 6 juli 2009 10:35

Latade mig o tog Jennys bil till jobbet..

Tänk va lat man blir fort..

 

Har lite svårt att tänka på jobbet nuförtiden… vill bara ha semester..

Funderade hela dagen på att jag borde göra massa ärenden när jag faktiskt har bil.. Står ju helt still i huvudet… Så kass!!

 

Vad ska jag göra, vad ska jag göra???

Fick ingen större hjälp av Thom.. Ringde Cecilia, fick ingen större hjälp där heller.

Va fan, måste man alltid tänka själv!!

Jävligt dåligt!!!

 

Jaja, jag åkte till Hornbach i slutändan o köpte akvarieväxter o sten.

Planen är att starta om mitt stora akvarium medans jag är bortrest. Det ska ju gärna stå ett tag innan man slänger i fisk. Blir alldeles utmärkt att jag e borta i två veckor..

Nästan alla fiskar o växter har dött. Tror på att det är pinnejävlen som förstör.. Vattnet blir surt.. Jag har inte orkat bry mig heller.. Så jag la över dom få fiskarna som va kvar i det lilla akvariet så länge.. Sen dess har det bara stått o halvruttnat..

Fick tummen ur igår i alla fall.. Tömde det o tog bort pinnefanskapet.. Nu är det bara att hoppas på det bästa..

Har även problem med det andra.. Lysröret funkar inte.. Eller trodde jag i alla fall.. Köpte nytt, men inte fan lyser det.. OCH JA kontakten var i!!.. Fan måste kolla upp detta, helst innan jag åker bort..

Meck,meck

Ovido - Quiz & Flashcards