Sweeterica

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Erica Eriksson - 25 juni 2009 11:13

Fan va livet känns bra efter lite sömn..


Sov kasst hela natten igen (4 natten i rad). Skickade sms till Thom på jobbet o skrev att jag stannar hemma idag.. Måste sova!!

Allt va ju piss igår.. Ingen sömn, irriterad, ledsen, jobbigt med pangen..

Men nu är allt bra.. (nja.. allt e väl o ta i..).


Vaknade 10.55 Såg att dom hade ringt från jobbet, pratat in på svararen. Dom va oroliga för mig o undrade va jag va..

Flantrattar!!! Sista gången jag Skickar sms till nån av dom..

Vi brukar skicka sms till varandra om vi är hemma, men dom två senaste ggr jag har gjort det har det gått åt skogen.. Förra gången hade thomas glömt mobilen hemma.. O den här gången så trodde Thom att det va ett gammalt sms..

Ska ringa nästa gång..


Men vad gör det om hundra år!! Jag mår ju bättre..


Nu ska jag hoppa ur soffan o städa.. Jonas kommer hit o fikar imorgon.. Han vill se om jag har gjort nått nytt med lägenheten.

Ska ev till ICA idag.. Cecilia skickade ett sms alldeles nyss o undrade.. Känner att det är nog lika bra att hoppa på det tåget eftersom jag inte har nån bil längre. Jobbigt att promnera till ICA Maxi...

Ovido - Quiz & Flashcards