Sweeterica

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Erica Eriksson - 9 juni 2009 11:51

Bestämde mig för att piffa till toan på jobbet.. Numera går den i rosa och lila.. Haha.. manligare än så blir det inte.

Men jag blev mäkta förvånad över mina kollegors reaktion.. Inte alls som jag trodde

Thom tyckte att det blev fint o Thomas tyckte att det blev jättefint.

Thomas tyckte tillomed att detta var precis vad denna toa behövde. O så sa han: Titta, det finns till och med ljus här.

 

Jag har fått skoskav av mina skor.. inte bra alls. Satte på skoskavsplåster som jag shoppade på apoteket.. Dom sitter ju fan inte kvar.. Dom ska ju bli ett med huden och fungera som en extra hud.. Skitsnack.. Funkar lika bra om inte bättre med bamseplåster.. Ska köpa det sen, måste ändå till apoteket o hämta ut min antibiotika som jag fick fjäska till mig av min otroligt sympatiske kirurg..

Han sa ju så pedagogiskt till mig att det såg så fint ut och att jag inte ska använda mina piller, för det kommer att läka så fint så..

Gissa om det har läkt!!!!!!!!! Kanske inte nej!!!!!

Dum, dum, dum kirurg..

Vem fan har sagt att dom vet mer än mig bara för att dom har gått i skolan lite längre än jag..

Nä, nu har jag fått vatten på min kvarn och insett att jag är helt enkelt bäst!!

Skit i alla andra och lyssna bara till dig själv Erica..

 

Oh!! Hade möte igår på mitt ena extrajobb.. Har ju varit lite friktioner där.. Vi har varit 5 i arbetsgruppen och nu ökat med mer än 100%. Träffade alla nya igår.. Tänk er!! Bara fruntimmer i åldrarna 18 till ca 40. Kan det bli annat än katastrof.

Haha den som väntar får se.. Såg redan nu vilka som kommer att störa sig på varandra.

Spännande…

Blir det krig eller inte??

 

Ska på möte med nästa extrajobb idag.. Får se vad som händer där.. Där finns inga friktioner i alla fall..  Får se vad som händer

Ovido - Quiz & Flashcards