Sweeterica

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Erica Eriksson - 24 juni 2009 20:43

Fan vilken jobbig dag..

Kan det vara så att jag mår sämre av smällen än jag tidigare trott.. Har ju inte sovit ordentligt sen i söndags..

Hel förvirrad på jobbet o lättretlig som fan.. För att inte tala om trött..

Jobbade bara halva dagen, tog semester resten..

Lånade mammas bil för att köra till Ulricehamn o tömma bilen.. Åkte även till Borås bildemontering för att byta ägare på bilen..

Numera ägs bilen av skroten i borås..

Reunalten dör inom 1 vecka.. Sorgligt men sant..

Det va jobbigt att köra.. Jag är inte osäker på min egen bilkörning, bara på ALLA andra idioter..

Köra fort hade jag tydligen inga problem med, men bromsljus.. Äckliga saker det där..

Får ju fan hjärtsnurp så fort nån bromsar fast jag inte ens är i närheten.. Inte så förtjust i enfiligt heller..

Men det va bra att jag körde, psykiskt jobbigt men jävligt nyttigt..

När jag kom fram körde jag till olycksplatsen för att kolla hur det ser ut..

Tänk va obetydligt det ser ut när alla bildelar är bortstädade.. Enda tecknet på krash är två stolpar som är nermejade..

Hm..

Sen åkte jag till bilen o tömde den.. Ganska skönt att se den.. Det såg inte så farligt ut längre.. Det va nog värre i söndags.. haha.. Underredet är kaputt (syns ju inte)..

Ovido - Quiz & Flashcards