Sweeterica

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Erica Eriksson - 18 juni 2009 17:48

Å va jag e glad att jag bestämde mig för att skita i gbg o dra till sthlm.. Tog beslutet tidigt på morgonen. Allt känns så bra när man väl fått tummen ur. Bestämde med plastsyrran (Emelie) att fira midsommar med henne..

Jag drog direkt efter jobbet.. Lyckades tvätta o packa på arbetstid. Inte dumt va. Hoppas att min chef inte läser detta

Ringde upp pappsen o frågade vad han skulle göra på kvällen.. Han va ledig!! Tur det.. Eller varför e det tur egentligen?? Jag hade åkt dit ändå. Mig blir pappsen aldrig av med.

Så jag begav mig ut till värmdö direkt..

Hade en lugn kväll med pappa, Nonne (pappas fru o mamma till mina systrar), Jessica (stora lillasyster) och Jennifer (lilla lillasyster).. Nonne hade haft en halvhård kväll innan jag kom, så hon sussade nästan hela kvällen. Vaknade upp vid 23.30

Jessin, Jejja o jag pladdrade lite skit o en del häst.. Kollade lite på filmer från deras tävlingar.

Fan vilka duktiga systrar jag har.. Stolt stora syster!!

Ska leta lite bland mina bilder o se om jag inte har nån bild på dom o deras häst Brave Heart..

Av Erica Eriksson - 18 juni 2009 09:31

Har inte varit på humör för att skriva nått dom senaste dagarna, o då är det lika bra att skita i det..

Men nu är jag igång igen..


Skickade ett medelande till en kompis på facebook häromdan o kollade läget ang hennes sambos kompis.. Hm, är inte han singel?? Skrev att är grymt trevlig o ser inte helt fel ut..

Tror att kompisen tog detta på hyffsat fel sett.. Hon skrev tillbaka att,  jo han är singel och att hon skulle prata med sin sambo om detta. Ja gör det skrev jag tillbaka..

Efteråt funderade jag lite..

Undra om detta huxflux blev vrålseriöst.. Kan det vara så att hon ska fråga sin sambo om vad han tror om att vi skulle få ihop det( o om han inte gillar det så är det slut där), o han i sin tur frågar kompisen om vad han tror..

Jag ska inte gifta med honom är bara lite intresserad, känner ju inte ens killen o han känner inte mig..

Jobbigt!! Frågade ju bara, har ingen lust att bli något samtalsämne..

Vet ju i och för sig inte hur hon tänker.. Men jag anar att detta blev stort. Synd!!


Jag har bestämt mig för att skita i Göteborg under midsommar..

Jag drar till stockholm.. Träffa pappsen o systrarna.. (hm, borde kanske ringa pappa o säga att jag kommer till honom ikväll).. Kommer att spendera midsommarafton med plastsystrarna, deras karlar o Anki...

Så jäkla trevligt..

Har ju valt rätt stad iallafall. Ska bli ganska bra väder i sthlm.

Bestämde mig alldeles nyss, bara sådär.. Ringde mitt extrajobb o fick ledigt på söndag.

Underbart!!!

STOCKHOLM HERE I COME!!!







Ovido - Quiz & Flashcards