Sweeterica

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Erica Eriksson - 22 juni 2009 22:17

Sov inte ett skit inatt.. eller det gjorde jag väl.. När jag väl somnade så sov jag som en gris.

Valde att sussa i soffan med tvn på. Då behöver jag inte tänka på smällen eller bilen..

Valde att vara hemma från jobbet, somnade så jäkla sent + att psyket inte är helt ok efter smällen..Fick reda på att jag inte får ett skit från försäkringsbolaget. Jag får reda på imorgon vad det kommer att kosta att laga bilen, tror inte att det kommer att vara värt det. Skulle tro att det blir en ny bil istället.. För pengar finns det ju alltid.. Jag har flera miljoner i bakfickan..

Var på middag hemma hos mamma ikväll... Så jäkla god mat!!

Yngve o mammas bror Björn stod vid grillen.. Kyckling!! Gotti gotti.. Det blev även Halomi, stekta champisar o en asgod sallad..

Som fördrink blev det bubbel och till maten blev det ett jättegott rött vin.... Kan verkligen rekomendera!! Finns bild på det nedan.

Yngves son Ken tittade förbi med sina barn.. Tänka va tiden går fort. Dom va jättestora o så söta

Björns söta hund petzi (undra om stavningen va rätt) va ute på tomten.. En sån sötnos..

Fan va jag saknar hund ibland..

Ovido - Quiz & Flashcards