Sweeterica

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Erica Eriksson - 23 juni 2009 20:57

Det är fanimej inte billigt att smälla med en bil..

Nästan synd att man är kvar o måste betala eländet (OJOJOJ skoja bara, kände ända hit va alla tyckte om den kommentaren)

Klart att jag är glad att jag sitter här, men det är min smäll o då får man säga vad man vill (OJOJOJ sura miner igen)..

När ska ni lära er att jag är ironisk nästan jämt!!!!


Hursomhelst så prata jag med bilmecken idag... Han hade inte räknat med allt än (som tex att den läcker olja som fan).. men hittills va räkningen på 50.000

STOPP O BELÄGG!!

Du kan sluta räkna där... Bilen kostade 16.000 Den är inte värd att lagas för den summan.. Var är närmaste skrot??

Svaret va BORÅS.. O då ska den dit på nått vänster.. Fuck!!

Han gav mig ett nummer till skroten.. Ring dit o gör en deal. Typ dom bärgar min bil mot att dom får den...

Hahaha va det nån som trodde att jag skulle lyckas med att slippa betala.. Allt som nånsin har gått fel i mitt liv har kostat pengar så vaför skulle det vara annat den här gången..

Varför ska man försäkra för???? Får ju inget för det ändå.. För att få nått ska man ha helförsäkring... O vem fan har det på en bil värd 16.000 Kostar ju för fan mer än bilen..

Om jag skulle ha råd med en helförsäkring skulle jag väl för fan inte äga en bil för 16.000


Halvförsäkring är kalasbra om bilen brinner upp eller blir stulen eller som tur är, om jag skulle skada någon annan..

Men klart att jag skulle hamna i en singelolycka!!!!!!


Det som jag får av min försäkring är bärgningen från olyckan till verkstan.. Resten får jag fixa själv... Ska ju pröjsa självrisken oxå..

Hade jag varit smart så hade jag pröjsat bärgaren själv o gett blanka fan i försäkringen..


Jag tjänade inte ett skit på försäkringen o jag förlorade mina skadefria år..

Så nu måste jag betala självrisk + bärgare till skroten.. O självklart så kom det nya regler 1 juni.. Nu får man inget för sin bil när man skrotar den....

Suger så fett!!

Jag måste ju få gnälla.... jag har ingen bil längre..

Det blir en jävligt smal semester i år...

Ovido - Quiz & Flashcards