Sweeterica

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Erica Eriksson - 13 juni 2009 18:42

Idag har jag spenderat dagen i slottsskogen med Anna, Cecilia o pojkarna.

Pojkarna skulle ha en playdate.

Dagen började ju kalas. Smsade med Anna på morgongen o vi kom fram till att hon skulle hämta upp mig så skulle vi åka tillsammans till slottskogen. Jag smsade till Cecilia att vi skulle mötas vid säldammen. Kl 11 skulle vi alla vara där (hade vi bestämt tidigare). Cecilia skrev tillbaka att det hinner jag aldrig.. OK, hon skulle bli försenad. Lite senare hör även Anna av sig o säger att hon skulle bli sen. Hon kan inte ta bilen längre utan måste ta bussen. Hon trodde att hon skulle vara vid Hjalmar vid 11. OK!! Jag sätter mig på vagnen o åker till hjalmar, på vägen smsar jag till Cecilia o säger att hon inte ska stressa ihjäl sig. Försent!! Hon är på Hjalmar! OK, då träffas vi där iallihop. Kl 11 får jag ett sms av Anna (drottning på förseningar), hon missade en buss, Bruno kör henne till Hjalmar istället.

Halv 12 var vi alla samlade. Tror vi va i slottsskogen strax efter 12. Bara 1 timme försenade.

Men vi hade jättetrevligt, promenerade omkring o tittade på djuren. Anledningen till att vi var där (pojkarna) låg o sov i sina vagnar. Men vad gör det!!

Wincent vaknade iallafall så att han o jag kunde gå in o klappa geten.

Sen gick vi o fikade på Tintin. Då va pojkarna vakna iallafall. Dom hade jättekul o lekte o lät. Vi hade det jättebra, frågan är bara hur alla andra hade det. Nåja vem bryr sig.

Camilla råkade trilla in oxå. Stackarn hade halskrage o haltade. Hon hade ramlat ner i en tunna. Haha hur man nu lyckas med det. Men hon har lyckats, nykter till på köpet. Fan det va lite synd om henne!! Hoppas hon blir bättre snart.

Det var en jättetrevlig dag i stan


Största anledningen till våra förseningar var faktiskt inte vårat fel utan karlarnas fel. Annas o Cecilias.

Cecilia hade lånat sin brors bil i helgen för att ha en bil (deras egna är paj). Hon tänkte bla ha det till stan idag men imorse innan hon ens hade vaknat så sa tydligen Thomas: Jag tar bilen...

O vem fan tänker på vad den andra säger medans man fortfarande sover. O vem fan orkar när sonen inte har sovit på hela natten.

Den andra karln var faktiskt lite värre. Han visste att Anna skulle ha bilen, men det hade han glömt!! Bra va!! Han skulle ju minsann med en kompis o köpa skor. Dom tjafsade o hade sig om detta, men han skulle ha den. Så Anna åkte buss.

Senare när dom pratar med varandra så är det så att han åkte aldrig o köpte skor. Bilen har varit hemma hela tiden.

Blir man glad då?????

O han blir förbannad för att Anna är förbannad.


Hahahaha, vilka bekymmer dom har, mina vänner.

Rätt skönt att vara singel ibland..


Ovido - Quiz & Flashcards