Sweeterica

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Erica Eriksson - 10 juni 2009 21:58

blaj blaj blaj... Det känns jävligt blaj just nu.

Måste klaga av mig lite.. Inte för att nån kommer att fatta, det skiter jag i.

Måste klaga ändå..

Finanskris!!! SKIT skit skit..

Måste lyssna på att hela stadsdelen måste spara... Men dom sparar ju på fel ställen..

Ge fan i att shoppa då..

Vi behöver en jobbcoach, men det får vi inte.. Kostar pengar. Ge oss då verktygen för att klara det själva... Vi kan allt, vi kan trolla med knäna... NÄ det kan vi inte.

Hjälp till då för fan.. Ge oss den utbildningen vi faktiskt måste ha.. Människors liv är i våra händer och jag försöker, försöker verkligen. Men hur när man inte vet. Jag ska bara göra!!

trampar vatten. Trampar o trampar men kommer bara ut på djupare vatten, känner strömmarna under mig som drar..

Chefer hit o chefer dit..

FY fan rent ut sagt... trött på finanskris.. förstör mitt jobb


Blivit av med lite skit nu iallafall.

Ha de så jävligt!! Kram

Av Erica Eriksson - 10 juni 2009 19:34

Det blev inga bamseplåster, det blev hello kitty istället. Hittade dom när jag stod där i kön på apoteket..

Det är inte klokt va jag ränner på apoteket.. Fan stammis där..

Har blivit en riktig pillertrillare..

Springer ju o hämtar ut o köper hela tiden känns det som.

Har ju mina champix (sluta röka piller) o av dom får jag en jävla huvudvärk o illamående.. Då måste jag käka huvudvärkstableter (illamåendet orkar jag inte göra nått åt) o eftersom jag är trött o seg av allt tränande så är det lika bra att ta bamyl koffein, så blir man lite piggare. Om bamylen tar slut så blir det panodil o koffeintabletter istället. För att lägga på lite mer piller så äter jag just nu antibiotika för det förbannade ljumsken.. Väldigt söta piller dock, lila kapslar (nästan synd att äta upp dom faktiskt). Det va väl alla piller!! Men det är ju inte det ända man kan shoppa på apoteket.. All sketen omläggning till ljumsken och otroligt söta hello kitty plåster till skavsåret..

En riktig liten hypokondriker.. Ha ha!!


Blir nog folk av mig till slut oxå..


Fick en total blackout idag på jobbet.. Glömde bort vad jag skulle göra o vem jag hade pratat med..

Låter ju så där kanske, men det kom tillbaka efter 5 min.

Lite mentala störningar får man nog leva med. Jag har alldrig påstått att jag är normal.


Spenderat hela dagen framför datorn på jobbet o gjort lathundar. Mina enda pauser var när jag insåg att jag glömde tampongerna hemma (skyndade mig hem o hämtade) och lunchen.. Nåja lite mer pauser hade jag väl, svarade i telefonen o packade varor. Men det var mitt i lathundarna som jag fick min sinnesförvirring, så om jag inte kan skylla på mentala störningar duger det att skylla på lathundarna from hell..


Oh by the way så fick jag jätteroliga nyheter igår.. Så himla glad! Men sch, det är hemligt..

Jag får inte säga nått om vem eller vad. Det ända jag kan säga är att JAG VET och är glad

Puss o kram till dig


Ovido - Quiz & Flashcards