Sweeterica

Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Aj min röv

Av Erica Eriksson - 19 mars 2010 13:51

Aj va jag har ont i röven nu...


Måste prata lite mera om kiss o bajs en stund. Kiss o bajs är nämligen en stor del i en gravid kvinnas liv.

Jag är ju som sagt (läs: bada 24/2)absolut inte hård i magen som alla andra utan helt tvärt om o nu gör det skitont i arslet. Jag fräter ju sönder mig själv o sandpappret på jobbet gör ju absolut inte saken bättre. Förjävligt!!!

Synd om mig!


Nu har jag klagat på bajs o går genast över till kiss. Jag kissar ju en del. Blir många vändor till toa o Sebastian undrar om jag äter toapapper. Det går åt ohyggliga mängder (borde söka bidrag kanske?).

Nu har jag åkt på urinvägsinfektion. Jippie!!

Va det nån som trodde att man kissar mindre då. ICKE!!!!!!

Jag som är så stolt över att jag "bara" kissar 2 ggr/natt kissar numera 4 gånger. Kanske inte borde klaga, läste att Cecilia hade varit upp 7 gånger innan hon ens somnade, med det är hon o inte jag. Jag uppskattar att min bebis inte ligger o trycker på min kisseblåsa nattetid, trycker ju inte ens dagtid när jag sitter ner, annat är det när jag står upp, då måste jag springa hela tiden. O nu med urinvägsinfektion så blir det ännu mer. Gött! Borde kanske flytta in på dass.


Nu ha jag klagat färdigt för dagen, över till nått roligt...

Vi har nu fått två datorer till till jobbet. Underbart! Vi har varsin arbetsplats nu..

Så jävla skönt!!

Thomas håller på att piffa till vårat nya kontor, det konner att bli så jävla fint..


O nu så är det fredag. Får gå hem snart!!! Längtar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Eriksson - 6 oktober 2010 20:40

Jag har skaffat en ny blogg: http://sweeterica.wordpress.com vi syns där, kram ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 21:46

Jag är så puckad. Har ingen koll på läget alls idag.. Så jävla trött. Skrev ju inlägg imorse om gårdagen och laddade upp bilderna till bloggen men la ju inte in dom i inlägget.. O detta kommer inte jag på förrän nu.. Hade även en plan på att ändra ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 10:24

Fy fan va roligt vi hade igår.. Fanns tillfällen när vi kiknade av skratt (jag o Cecilia iallafall). Medans jag o Cecilia hängde i köket o gjorde färdig middagen så va grabbarna o barnen i vardagsummet. Skönt med en barnfri stund. Sen käkade vi. ...

Av Erica Eriksson - 2 oktober 2010 14:36

Just nu sitter jag o mölar i mig dumle o dricker redbull... Mindre nyttigt men orkar inte bry mig just nu.. Har en snygg kille i knät oxå som jag nästan pussar ihjäl. Jag är så glad att jag har en biffig, halvtjock unge. Dom blir så jävla goa att pus...

Av Erica Eriksson - 1 oktober 2010 22:25

Jag har shoppat skor eller stövlar.. Jag är så jävla glad att dom hade stövlar för tjocka, feta vader. O nu beklagar jag mig inte för att jag är tjock. Mina ben är tjocka även om jag är smal. Jag har alltid haft problem att köpa stövlar. Jag har begå...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards