Sweeterica

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Erica Eriksson - 1 mars 2010 19:26

Måste säga att jag hade en lyckad vägning idag..

Va ju så jävla missnöjd förra veckan när jag hade passerat 8 kg strecket.


JAG HAR GÅTT NER!!!!!!!


1,1 kg... Nu ligger jag på 7,2 kg.. Mycket nöjd Eriksson!!!


Jag har märkt av ett fenomen som jag INTE gillar...

Jag har blivit medlem i en ny klubb. Denna klubben består av kvinnor som är lite bättre än alla andra kvinnor.

Jag gillar inte denna klubben men när man blir gravid och föder barn så blir man medlem vare sig man vill eller ej..

Tidigare va jag BARA Erica Eriksson, nu är jag blivande FÖRÄLDER!!

Föräldraskapet eller moderskapet gör tydligen att man blir lite bättre än alla icke föräldrar..

Jag har märkt av det så tydligt.. Helt plötsligt så har personer som aldrig direkt har pratat med mig förut blivit jättepratglada. Inte bara om barn utan dom pratar om allt..

Tydligen så är allt i mitt liv värt att veta nu och mina åsikter är viktiga.

Skämmande att man ska behöva bli gravid för att komma med i kvinnoklubben, jag trodde att alla kvinnor är lika värda, men icke!!


I mina ögon är iallafall ALLA kvinnor lika bra, med eller utan barn

Av Erica Eriksson - 1 mars 2010 19:19

I HATE MONDAYS!!!!!!!!!!!


Inte första gången jag säger så men jag menar det verkligen..

Jävla Willys shopping och jävla Gala äpplen fanskap...


Det är min enda anledning till hatet...

Annars är det en helt ok dag. Det är bara förmiddagen som består av Bläig, sketen frukt. Efter lunch varje måndag så promenerar vi allihop till gymet och spenderar 1,5 timme där. Skitbra!! Friskvård på arbetstid..


Men BLÄ va äckliga måndagar är!!!!!!!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards