Sweeterica

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Erica Eriksson - 6 mars 2010 13:50

Igår åkte vi till stan för att handla.. Måste ju köpa hem sånt som inte finns i sverige + att man måste köpa sprit när man är i tyskland.. Fick tag i en hel del roliga saker och köpte en del för att jag ska smaka.. O vi hittade kokosglass.. Underbart!! Det finns ju fan inte i sverige.

Åh det är så gott, så gott.. Fattar inte att det ska vara så svårt att tillverka det i sverige. Hirtade kokos essens. Planen är att jag ska blanda det med vaniljglass, funkar med sprit oxå. Tyvärr så har jag ju spritförbud ett tag framöver så jag får nöja mig med glass.. Det funkar det oxå..


Sen åkte vi hem för att äta middag med familjen .Sebastians storebror kom igår. Det blev en trevlig middag trots brist på svenska språket. Sömniga fröken Eriksson hamnade i säng vid 22 o då hade jag tvingat mig att vara vaken sen 20. Herregud va jag e trist..

Bröderna satt uppe halva natten o snackade o drack sprit. Sebastian kom i säng 03.30 full som en kastrull. Dom hade tydligen trevligt. Träffas ju inte så ofta.

Idag mår han så jävla dåligt!! Haha!!

Han sa imorse att han inte är 18 år längre, han är gammal.. Han är så bakis att han kunde inte äta frukost, nu har han ätit lunch o landat i soffan. Han ska sova middag..

Hahaha!! Jag är bara jävligt glad o tacksam för att det inte är jag som ligger där, fast jag har nog fått i mig en del genom hans ångor i sovrummet. Luktade sprit i hela rummet. Jag håller med honom om att vi är gamla nu. För 10 år sedan kunde man festa till 06 två dagar i rad. Det går inte längre..


Det positiva med att inte vara bakis förutom alla uppenbara fördelar är att jag får lov att mobba min sambo. Underbart!!!!

Har kastat bollar i huvudet på honom..

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards