Sweeterica

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Erica Eriksson - 12 mars 2010 09:59

Idag är en sån där dag där inget blir gjort.

Planen är ju ändå att man ska jobba på jobbet, fast det går inte idag. Jag har ingen ork, lust, fantasi. Vill bara hem!!


Men det går ju inte. Jag måste ta mig i kragen o göra nått. Om en stund iallafall! Inte just nu!

I em har jag en tid till dietisten som kommer att kontatera att jag inte är pinnsmal. Hmff visste jag redan! Jag har inte gjort min läxa heller. Skulle ha skrivit upp exakt vad jag ätit varje dag i en vecka. Har inte blivit av så jag tänker ljuga o utbrista: Fan den glömde jag hemma på hallbyrån!

Låter väl bra!


Dum jag va när jag tackiade ja till den tiden men allt låter ju bra en vecka innan. Vem fan har lust att åka på "möte" kl 16 på en fredag. Allt man vill göra är att åka hem. Eller så är det så att allt JAG vill göra är att åka hem. Alla andra är hurtiga o pigga minsann.
Jag är lite extra seg o trött idag, varit hela veckan, haft massa ont hela veckan oxå. Men jag vet att det går över bara jag får ligga ner.


Barnmorskan på vattengympan va rolig i onsdags. Hon pratar alltid med oss när passet är slut om lite olika saker som man kan undra över. I onsdags så sa hon att man FÅR ha sex när man e gravid. Sicken jävla tur! Som om jag skulle ha missat det?

Verkade inte som om nån i gruppen hade missat den saken. Vissa va visserligen tysta (jag tar det som att dom kanske inte är så sugna), men alla visste att man får.

Fröken Eriksson har inte missat iallafall!!! Mer sex till folket är min åsikt!!

Igår kväll sa jag att jag va sugen o sambon sa KANSKE o gick ut o rökte. Hmpf!!!

Jag blev sur o satte mig vid datorn i köket. Så fort ciggen va upprökt så kom han o sa: kom då!

o jag sa surt: men du ville ju inte!

Han sa då fort som fan: E DU DUM ELLER!!!! med ett leende på läpparna

Jag började asgarva. Jag visste väl att han är lika sugen som jag..

Hopp in i sovrummet!!!!!!!


Tillbaka till min tråkiga dag. What to do??

Fixa i lagret, ringa samtal, göra beställningar, sammanställningar eller bara skita i allt o lägga mig på soffan o ta en powernap eller två i hopp om att energin ska skölja över mig.








Så nu har jag filosoferat klart tror jag  och kommit fram till ett beslut som passar mig alldeles utmärkt (inte min chef). Jag ska ta en powernap. Återkommer med info om vad som hände sen.....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards