Sweeterica

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Kisseri

Av Erica Eriksson - 26 februari 2010 09:10

Eftersom jag skrev om bajs sist så är det väl bara passande att prata kiss idag..


Det är så roligt ibland att läsa på alla hemsidor om graviditeter och vad som händer vecka för vecka i min kropp. Alla sidor handlar ju om hur det OFTAST är. Sånt gäller tydligen inte mig.

Jag läste lite i förra veckan om v20. Där stod det att nu minnsann har illamåendet gått över (står typ i varje vecka) och tröttheten och trycket på blåsan har blivit bättre.

AAhh men eller hur!!!

Ja, illamåendet är borta, men det har varit borta sen v11. Tröttheten försvann oxå i v11 för att återkomma med buller o bång i v14 för att inte försvinna alls.

Trycket på blåsan blir bara värre o värre. Förstår inte vart trycket skulle försvinna nånstans, har inte förväntat mig att det ska försvinna. Trodde ALLA gravida va kissnödiga konstant.

Det roliga är att sålänge jag sitter ner så är jag inte ett dugg kissnödig, när jag ställer mig upp så blir jag AKUT kissnödig. Värst är det på jobbet om jag sitter länge framför datorn eller sitter i bilen o ska ut för att handla.

Jag har aldrig varit på så många offentliga toaletter förr. Jag måste alltid lokalisera en toalett. Stackars sambon får alltid vänta på mig för att jag måste kissa..

O tur är det att han är med. För utan honom så hade jag kissat på mig på Frölunda torg hur många gånger som helst. Jag hittar inte alls där men det gör han. O det är gratis att kissa där!!!!!!!!!!!! Underbart!!!!!

Annat är det på Backa Plan. Där kostar det 5 spänn o när man kommer in så träffas man alltid av en underbar instängd kissobajs doft. Inte lika underbart!


Jag har blivit väldigt glatt överaskad 2 gånger faktiskt. Coop på Eriksberg har en kundtoalett. Helt ok toa, visserligen så kosta den 5 spänn, men nu har jag vant mig vid att alltid ha en femma med mig (nä, jag ljuger nu, oftast så är det Sebastian som har en femma).

Men gladast blev jag när vi stod i kassan på Media markt i sisjön. Vi skulle betala o jag ville växla 5 kronor till toan vid ICA (funderade samtidigt på hur jag skulle klara mig ända dit) och tjejen i kassan säger:

Men vi har en toalett där inne.

O pekar på en dörr 5 meter ifrån mig. O denär gratis!!!

Herregud vilken lycka för en gravid tjej i ett alldelesstraxkissarjagpåmig tillstånd.

Där har jag varit flera ggr nu.. Bra toa!!


Tidigare så kunde man åka till stan o shoppa i flera timmar utan att behöva kissa en enda gång. Funkar inte så längre..

Nu har jag ett standard program för resor utanför min och jobbets dörr.

Jag kissar innan jag åker, sen hämtar jag Sebastian på jobbet i Eklanda, sen åker vi dit vi ska, jag kliver ur bilen och hamnar genast i mitt alldelesstraxkissarjagpåmig tillstånd och säger att jag måste till en toalett. Går sakta med säkert till en toa o kissar (kan absolut inte gå fort, då kissar jag på mig), Sebastian står utanför o ser uttråkad ut, sen gör vi våra ärenden, sen går jag till närmaste toalett o kissar IGEN o går till bilen o åker hem. Kissar gör jag självklart så fort jag kommer hem oxå...


Jag har kommit på något roligt!!

Jag går ju upp o kissar på natten, faktiskt bara 1 ggr. Två gånger har det hänt att sovrumsdörren är öppen på morgonen och jag inte kommer ihåg att jag har varit uppe. Så jag har börjat fundera på om det är så att jag går o kissar i sömnen.

Om jag gör det så får väl alla inbladade vara jävligt tacksamma att det är toan jag kissar på i sömnen. En vacker dag kanske jag sätter mig på mattan eller i soffan.

Det hade vart nått..



 
 
Ingen bild

Emelie

26 februari 2010 20:57

Att Erika inte är som alla andra barnen på gata, det har vi vetat länge.... :-) Du är så sanslöst rolig! Kram

 
Ingen bild

Erica

1 mars 2010 19:43

Tackar!! Det värmer verkligen.... Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Eriksson - 6 oktober 2010 20:40

Jag har skaffat en ny blogg: http://sweeterica.wordpress.com vi syns där, kram ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 21:46

Jag är så puckad. Har ingen koll på läget alls idag.. Så jävla trött. Skrev ju inlägg imorse om gårdagen och laddade upp bilderna till bloggen men la ju inte in dom i inlägget.. O detta kommer inte jag på förrän nu.. Hade även en plan på att ändra ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 10:24

Fy fan va roligt vi hade igår.. Fanns tillfällen när vi kiknade av skratt (jag o Cecilia iallafall). Medans jag o Cecilia hängde i köket o gjorde färdig middagen så va grabbarna o barnen i vardagsummet. Skönt med en barnfri stund. Sen käkade vi. ...

Av Erica Eriksson - 2 oktober 2010 14:36

Just nu sitter jag o mölar i mig dumle o dricker redbull... Mindre nyttigt men orkar inte bry mig just nu.. Har en snygg kille i knät oxå som jag nästan pussar ihjäl. Jag är så glad att jag har en biffig, halvtjock unge. Dom blir så jävla goa att pus...

Av Erica Eriksson - 1 oktober 2010 22:25

Jag har shoppat skor eller stövlar.. Jag är så jävla glad att dom hade stövlar för tjocka, feta vader. O nu beklagar jag mig inte för att jag är tjock. Mina ben är tjocka även om jag är smal. Jag har alltid haft problem att köpa stövlar. Jag har begå...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards