Sweeterica

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Erica Eriksson - 13 februari 2010 17:55

Lite uppdatering till er som följer golvbajsandet:

Jag svor ju en del sist. När vi kom hem från jobbet så tog Sebastian golvpappen (har på golvet när man målar) och tejpade för öppningen till blivane bebisrum (på senaste tiden mera toalett än nått annat).


Pappern verkar ha avskräckt Quintus. Inget skitande på golvet på två dar.. Antingen så har han skitit i lådan eller så är han så full med skit att han spricker snart. Hoppas på lådan. Håller varenda finger jag har, men jag skulle inte slå vad.

Pappen må ha avskräckt Quintus men inte Siri inte. Hon har gjort inbrott.

Inte 1 gång utan en jävla massa gånger.

Märkte det först i fredags morse när jag höll på att göra iordning mig. Hörde massa prassel. Hon plattade ut sig på golvet som en råtta gör o slank in under pappen som ingenting..

Dum är hon inte. Men den stora frågan är:

Varför ska hon promt in där för?


Nu är pappen förstörd men det gör inte så mycket. Vi låter den sitta kvar sne o jävlig, för Quintus vågar inte gå förbi. MOHAHAHA!!


  


Den får sitta (eller ligga) där så länge som behövs eller till jag måste ha dammsugaren som står där bland all annan skit...


Men som sagt INGET SKIT på golvet på 2 dar....


  

Här ligger han o ser oskyldig ut. Är detta ett oskyldigt ansikte eller ett förstoppat... You tell me..



Fick för mig att spela Sims idag. Det händer inte så ofta. Men spelfan starta ju inte. Slutade med att jag fick avinstallera allt o börja om..

fan, fan, fan!


Bara att gilla läget och installera skiten igen.

Tog ju för fan hela dagen. Har 11 eller 12 skivor. 100 år senare så va jag klar.

Har nu skapat ett nytt Ericaville.

Det blev najs!

Har bara två familjer än eller rättare sagt bara EN..

Singelkillen gick o dog!!!!

Jävla klantarsel! Han gjorde inte som jag sa.. försökte flytta på honom hur många gånger som helst men NÄ..

Tro fan att man brinner upp om man bara står där som ett jävla fån.


Hm, jag får skapa en ny gubbe


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards