Sweeterica

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Erica Eriksson - 2 februari 2010 20:28

Här kommer lite utlovade bilder...



Myspys


Min älskling


Äkta kärlek


Våran bebis


Min mage vecka 12+ 6


Inte så smal längre...


   

Världens finaste gran


Familjemiddag... Båda svärföräldrarna samtidig


Pappa och Sebastian tittar på en karta över tyskland.. Pappa är nyfiken på vart svärsonen kommer ifrån..


Min pappa spelar wii... Tur att jag har bildbevis för ingen skulle tro mig..


Det var allt för tillfället..                             

Av Erica Eriksson - 2 februari 2010 13:14

Hej hopp!!


Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen.. Det händer så jävla mycket i mitt liv så jag måste skriva av mig lite..


Uppdatering:

I början av augusti 2009 såg mitt liv ut så här: Singel med två katter i en bostadsrätt. Lite lagom fet, borde banta, men vem orkar, men livet är helt ok..

Vad hände sen??

29 augusti: Träffade en tysk (Sebastian)på dubliners

29 september eller 13 oktober: Blev gravid (beror på vilket räknesätt man använder

15 januari: Blev sambo

Inte lite lagom fet längre!!! Mera fet, men får inte banta. Bara att gilla läget.


Så det har hänt en hel del på ett halvår.. Inte alls några rosaskimrande moln..

eller jo.. lite rosa är det allt. Har ju blivit kär och har en bebis i magen. Kan det bli mera rosa.. Riktigt jävla neonrosa faktiskt..

Klart att det ploppar upp ett o annat blått, grått o svart moln ibland men oftast så går det i alla rosa nyanser..


O jag Erica Eriksson har ploppat ut dom tre små orden, visserligen bara via sms än så länge men det kommer..

Herregud att det kan sitta så långt inne, eller NÄ det sitter inte så långt inne. Det är bara jag som har en känslomässig korvstoppning (citat ur Tarzan).

Så kass, så kass..


Jag återkommer ikväll med massa bilder



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards