Sweeterica

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Erica Eriksson - 17 februari 2010 09:53

Jag startade morgonen med att besöka min barnmorska.. Trevligt!

Fick lyssna på bebis hjärta (144 slag i minuten), alltid lika trevligt att få höra.


Ska lämna ett kisseprov imorgon eller på fredag för att se så att jag inte har några bakterier eftersom jag har en del sammandragningar. Men det är säkert inget. Sammandragningarna är ju inte ihållande. Går över fort.


Jag har ju ätit en jädra massa järn för att slippa tabletter.

Ibörjan av graviditeten låg jag på 128, sen på 120, då började jag ändra lite på min kost. Till frukost varje dag: Mörkt bröd med leverpastej eller messmör och ett stort glas jos med extra järn o folsyra i.

Har ätit en del blodpudding till lunch oxå.

Det har tydligen inte hjälpt ett skit. Eller så har det hjälpt. Hade jag inte ätit det så kanske värdet hade varit ännu lägre.

Hursomhelst så låg det nu på 113 och jag måste börja äta tabletter.

Ska åka o handla dom efter jobbet.

Hade gärna undvikit tabletterna för det känns inte SÅ spännande att börja skita svart o bli förstoppad.. Men, men bara att gilla läget..


Över till något helt annat.

Vi har en konferens inbokad i våra lokaler på jobbet idag. Thomas hade visat runt så fint imorse för deltagarna och även visat vilka toaletter som är tillgängliga för våra gäster.

Dom hade en rast för en liten stund sen och nästan alla gick på toa.

Jag går in på vårat kontor och känner att det luktar kattlåda därinne, allstå bajs. Ser att våran personal toa som ligger därinne är upptagen. Båda mina kollegor står ute i korridoren så det är naturligtvis nån av konferensdeltagarna.

Mysigt! Här ska jag sitta framför datorn och jobba i skitlukten!


Frågade Thomas varför dom va därinne. Han sa att han hade sagt till dom att den toan INTE är tillgänglig för dom.

SKUMT!! Brukar man gå in på folks kontor utan att fråga?


Utanför i korridoren står mitt jobbs första chef och pratar med min kollega. Hon är en av deltagarna på konferensen. Hon va chef här när verksamheten startades upp. Hon va chef en kort period bara. Jag har aldrig träffat henne förut.

Hursomhelst så hör jag henne säga att hon har sagt till dom andra att det är ok att gå in på toa på vårat kontor för hon har minnsann jobbat här förut.

DET SKITER VÄL JAG FULLSTÄNDIGT I!!!

Hon jobbar väl för fan inte här just nu eller?


Sicken idiot!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards