Sweeterica

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Erica Eriksson - 6 februari 2010 16:30

Vi har spanat lite på bilar idag.. Just nu kör jag mammas coola golf.. Det är skitbra men alldeles för liten för en växande famlij med hundplaner. Ska man sätta hunden och barnvagnen på taket kanske?

Så vi har bestämt oss för att köpa bil. En stor, säker bil.

Jag har lämnat över ärendet i Sebastians händer. Tror att han har bättre koll än jag.. Mina krav är: Plats för barnvagn och hund, automat och hyffstat billig i bensinkostnad (tror inte att det kravet kommer att uppfyllas)

Vi har nog bestämt oss för märke nu.. Jag fick se dom två bilarna som Sebastian är sugen på. Tur att vi har samma smak på bil.. Nu är jag lite kär i våra 2 märken..


  

Första bilen: Toyota Avensis


Andra bilen: citroen C5


Fina va??

Jag är nog lite mer kär i Citron tror jag.. Så fin,så fin..

Vi ska pallra våra arslen till banken nån dag och diskutera billån. Se vad det blir i månaden.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards