Sweeterica

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Erica Eriksson - 16 februari 2010 18:50

Idag har vi varit hos optikern, eller Sebastian har varit där. Jag va bara ett bihang.

Men Bihanget fick vara med o välja glasögon iallafall. Bihanget glad!


Efteråt gick vi in på Bokia för att kolla på en läsaförmagen bok. Jag har kollat runt lite men inte hittat nått som passar mig riktigt.

Jag vill ha en sagobok att läsa för bebis inne i magen. Kan ju inte direkt köpa en pekbok. Blir så svårt att visa för bebis.

Vi kollade oxå efter en tysk barnbok som Sebastian kan läsa men vi konstaterade att vi kan vänta med den tyska boken tills vi åker till tyskland (i början av mars). Fanns bara Pettson o Findus på tyska.

Men jag hittade en bok som jag föll för. Rea va det på den oxå..



Den innehåller flera sagor. Bla:

Askungen

Törnrosa

Ali Baba

Peter pan

m.m


Jag läste lite för bebis när jag kom hem. Bebis verkade uppskatta det och rörde sig som attans därinne.

Hm eller så rörde bebis sig för att säga: snälla sluta läs den skiten!

Nä, jag tror på att bebis gillade det..


Hej hopp nu ska jag äta middag  

Av Erica Eriksson - 16 februari 2010 18:42

Min pappa är nog världens sötaste.

Han är så lycklig över att han ska bli moffa att han pratar inte om nått annat. Alla som känner eller råkat träffa på min pappa vet att han ska bli moffa.


Jag tycker att det är helt underbart. Att bli mor eller farförälder måste ju vara det bästa som finns.

Man bara det bästa av barnet!! Det dåliga kan man lämna över till föräldrarna.

Tänk att bara få skämma bort o älska ett litet knyte och när knytet skriker eller bajsar så är det bara att lämna tillbaka det.


För ett tag sedan fick jag ett brev från pappa.. I kuvertet fann nått helsött.

Bebis första present:


Är han inte världens sötaste, min pappa  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards