Sweeterica

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Förvirrad

Av Erica Eriksson - 19 februari 2010 09:35

Herregud va mitt huvud är fullt nuförtiden...


Så mycket tankar och funderingar. Jag är inte van vid sånt. Jag brukar ha stenkoll på allt och om jag inte har det så skaffar jag det. Det funkar inte så längre..


JAG ÄR FÖRVIRRAD och måste tyvärr leva med det just nu. Men det gör att jag inte har nått tålamod. Mest synd om Sebastian faktiskt..

Jag är inte bara förvirrad på vissa saker utan allt...


Hemma: Så jäkla mycket som ska göras innan juli. Det ska renoveras färdigt och shoppas saker. Kostar massa pengar!!! O när ska vi hinna med det!!


Resa: Ska till tyskland för att träffa svärfamiljen, ska till sthlm o träffa min familj. Kostar massa pengar!!! O när ska vi hinna med det!!


Bil: Vi ska shoppa en bil. En kombi som inte är för gammal. Kostar massa pengar!!! O när ska vi hinna med det!!!


Jobbet: Katastrof! Men allt kommer att bli bra TILL HÖSTEN! Jag får vara med o göra alla förändringar till det bättre men missar själva finalen. :-(

Kostar inga pengar för mig!! Men mycket att hinna med + sköta jobbet..


Kärlek: Måste vårda våran kärlek. Kostar inga pengar!! Men när fan ska vi hinna med det när jag bara sover!!


Så allt jag tänker på hela tiden är att allt är dyrt och att jag är trött och orkar inte tänka.

Det finns stunder när jag tänker ganska klart. Då inser jag att det kommer att ordna sig.

Då inser jag att vi tjänar ganska bra ihop så att vi kommer att ha råd med bilen, vi kommer att kunna köpa allt som vi behöver till bebis. Resorna blir inte så dyra, Vi sparade 2000.- denna månaden till tyskland och soppapengar till sthlm har vi råd med. O tänk alla prylar vi kommer att få av folk.

Nonne rotar fram alla grejer som min systrar har haft, BM rotar i garaget efter plastsystrarnas saker, Svärmor rotar fram alla Sebastians och hans bröders prylar.

Jag vet ju att allt kommer att vara klart innan trollet ploppar ut och är det inte det så fixar det sig DÅ..


Min förvirring handlar bara om att jag stressar upp mig själv och att jag inte har kontroll..

Jag måste försöka lära mig att det är OK.


Erica!

Du måste inte veta allt hela tiden, Du måste inte ha kontroll hela tiden.......


BLÄ vilken svår läxa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Eriksson - 6 oktober 2010 20:40

Jag har skaffat en ny blogg: http://sweeterica.wordpress.com vi syns där, kram ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 21:46

Jag är så puckad. Har ingen koll på läget alls idag.. Så jävla trött. Skrev ju inlägg imorse om gårdagen och laddade upp bilderna till bloggen men la ju inte in dom i inlägget.. O detta kommer inte jag på förrän nu.. Hade även en plan på att ändra ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 10:24

Fy fan va roligt vi hade igår.. Fanns tillfällen när vi kiknade av skratt (jag o Cecilia iallafall). Medans jag o Cecilia hängde i köket o gjorde färdig middagen så va grabbarna o barnen i vardagsummet. Skönt med en barnfri stund. Sen käkade vi. ...

Av Erica Eriksson - 2 oktober 2010 14:36

Just nu sitter jag o mölar i mig dumle o dricker redbull... Mindre nyttigt men orkar inte bry mig just nu.. Har en snygg kille i knät oxå som jag nästan pussar ihjäl. Jag är så glad att jag har en biffig, halvtjock unge. Dom blir så jävla goa att pus...

Av Erica Eriksson - 1 oktober 2010 22:25

Jag har shoppat skor eller stövlar.. Jag är så jävla glad att dom hade stövlar för tjocka, feta vader. O nu beklagar jag mig inte för att jag är tjock. Mina ben är tjocka även om jag är smal. Jag har alltid haft problem att köpa stövlar. Jag har begå...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards