Sweeterica

Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

Allahjärtansdag

Av Erica Eriksson - 14 februari 2010 20:45

Idag är det allahjärtansdag...


Dagen började med att jag fick present.. Jävligt bra början!

Jag fick en rosa orkide.. Trodde att det va min enda present så jag va jätteglad. Har nämligen sagt att jag skulle vilja ha orkideér i sovrummet och nu fick jag min första..

Puss o kram fick bebe för att han är så söt..


Orkiden stod i en plast förpackning så jag såg inte den andra presenten på en gång. Den va nedstoppad innanför plasten. Genomskinlig plast så man kan ju börja fundera på hur blind Eriksson är egentligen.. Hursomhelst så blev jag skitglad för nästa present..

Bebe fick mera pussar..

Det va en rosa baksida till min nya iphone och skyddsfilm till skärmen..


Fröken Eriksson blev så glad.. Har nämligen letat efter ett rosa skydd o nu fick jag ett...

En rosa blomma till en rosa tjej

En rosa iphone till en rosa tjej.

Kan det bli bättre?????


  


  

Nu matchar min iphone min rosa ipod.. Åh så fint...


Av mig fick Bebe en ny plånbok i mörkbrunt skinn.. Det behövde han! Hans gamla höll på att trilla i småbitar.

Han blev oxå glad (hoppas jag).

Han sa iallafall:

Åh Mausi!!


Kvällen följdes av en god middag som jag lagade.

Nötstek, klyftpotatis och tstsiki (Sebastian gjorde såsen)

Till efterrätt blev det Apfelstrudel och vaniljsås..

Mums!!


 
 
zetterlinden

zetterlinden

16 februari 2010 18:44

åååh vilken söt ipod!! :)

http://www.zetterlinden.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Eriksson - 6 oktober 2010 20:40

Jag har skaffat en ny blogg: http://sweeterica.wordpress.com vi syns där, kram ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 21:46

Jag är så puckad. Har ingen koll på läget alls idag.. Så jävla trött. Skrev ju inlägg imorse om gårdagen och laddade upp bilderna till bloggen men la ju inte in dom i inlägget.. O detta kommer inte jag på förrän nu.. Hade även en plan på att ändra ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 10:24

Fy fan va roligt vi hade igår.. Fanns tillfällen när vi kiknade av skratt (jag o Cecilia iallafall). Medans jag o Cecilia hängde i köket o gjorde färdig middagen så va grabbarna o barnen i vardagsummet. Skönt med en barnfri stund. Sen käkade vi. ...

Av Erica Eriksson - 2 oktober 2010 14:36

Just nu sitter jag o mölar i mig dumle o dricker redbull... Mindre nyttigt men orkar inte bry mig just nu.. Har en snygg kille i knät oxå som jag nästan pussar ihjäl. Jag är så glad att jag har en biffig, halvtjock unge. Dom blir så jävla goa att pus...

Av Erica Eriksson - 1 oktober 2010 22:25

Jag har shoppat skor eller stövlar.. Jag är så jävla glad att dom hade stövlar för tjocka, feta vader. O nu beklagar jag mig inte för att jag är tjock. Mina ben är tjocka även om jag är smal. Jag har alltid haft problem att köpa stövlar. Jag har begå...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards