Sweeterica

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Skit oxå!!

Av Erica Eriksson - 11 februari 2010 11:38

Imorse när jag stod i badrummet så tänkte jag glatt för mig själv att idag minsann ska jag skriva i min blogg att:


JIPPIE! Inget kattbajs på golvet på 2 dar. Äntligen har pengen trillat ner hos Qvintus.. Åh så skönt att slippa på bajs i bebisrummet...


10 minuter senare ändrades min tanke till:


JÄVLA PUCKOKATT!!!!

Ska det vara så jävla svårt att skita i lådan. TRE högar i bebis rum. Har kattfan hållt sig i 2 dar eller??


Små horn växte fram och jag blev skitsur.. Nä, jag blev skitförbannad!!!!

Skrek efter honom så han gömde sig under sängen, men jag lyckades få fram honom och ..................................................
..................................................
.. o sen ........................ in han i lådan...

Siri satte sig utanför lådan o skällde på honom oxå...


Don´t worrie!!

................................... betydde INTE att han fick stryk!

Jag skulle aldrig slå Prinsen!

Han fick se på min vrede på annat sätt.. Inte genom stryk men heller inte genom att sätta honom ner vid köksbordet och ha en lång och pedagigisk disskution kring bajs vanor och nya kattlådor..


Jag agerade primitivt! Jag tänkte primitivt! Jag var primitiv!

Jag är gravid! O hör sen!


 
 
Ingen bild

Emelie

13 februari 2010 09:37

Hmmm dags för din storasyster Besserwizern... men hon är ju Etolog så ett litet uttalande får man nog komma med... Allt du uppnåde med detta var nog att han inte kommer gå in där frivilligt på ett bra tag..... Du får koppla ihop det med något positivt och byta kattsand.. Många zoobutiker har mindre påsar så man kan pröva sig fram till något de gillar. Plus så kan det vara så att Siri är så pass dominant att det är hennes låda. Prinsen behöver en egen som du tränar Siri på att hon inte får gå i närheten av! Men allt detta vet du säkert??.......... Puss

 
Ingen bild

Emelie

13 februari 2010 09:50

Om jag läst tidigare inlägg ordentligt så hade jag ju sett att du hade koll på detta redan.... :-S
Risken verkar just nu stor att vi också blir kattägare... Citat:
Emelie- "en långhårig, det är ju massa jobb"
Joseph- "du har ju Ronja (hund) och hon måste ut fyra gånger per dag, då orkar vi nog borsta en katt två gånger i veckan "
Emelie- "men men ..." (Tanke: vad tog mina argument vägen..)
Joseph- "nu blev du allt tyst ;-)"
Jag fattar inte vad som hänt, jag brukar ju alltid lyckas få sista ordet... Min man är för smart, jag måste ju anstränga mig helt plötsligt...hihihi
KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Eriksson - 6 oktober 2010 20:40

Jag har skaffat en ny blogg: http://sweeterica.wordpress.com vi syns där, kram ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 21:46

Jag är så puckad. Har ingen koll på läget alls idag.. Så jävla trött. Skrev ju inlägg imorse om gårdagen och laddade upp bilderna till bloggen men la ju inte in dom i inlägget.. O detta kommer inte jag på förrän nu.. Hade även en plan på att ändra ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 10:24

Fy fan va roligt vi hade igår.. Fanns tillfällen när vi kiknade av skratt (jag o Cecilia iallafall). Medans jag o Cecilia hängde i köket o gjorde färdig middagen så va grabbarna o barnen i vardagsummet. Skönt med en barnfri stund. Sen käkade vi. ...

Av Erica Eriksson - 2 oktober 2010 14:36

Just nu sitter jag o mölar i mig dumle o dricker redbull... Mindre nyttigt men orkar inte bry mig just nu.. Har en snygg kille i knät oxå som jag nästan pussar ihjäl. Jag är så glad att jag har en biffig, halvtjock unge. Dom blir så jävla goa att pus...

Av Erica Eriksson - 1 oktober 2010 22:25

Jag har shoppat skor eller stövlar.. Jag är så jävla glad att dom hade stövlar för tjocka, feta vader. O nu beklagar jag mig inte för att jag är tjock. Mina ben är tjocka även om jag är smal. Jag har alltid haft problem att köpa stövlar. Jag har begå...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards