Sweeterica

Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

Mars & Venus

Av Erica Eriksson - 25 maj 2009 10:11

För tre veckor sen gjorde jag en liten fjuttig operation som gjorde skitont..

Väldigt synd om mig!!

Hade en inflammerad körtel i ljumsken som togs bort. Inte det bästa stället i världen att ha stygn på kan jag tala om.. Synd om mig!!

Pratade med pappsen samma dag som jag hade gjort det för att beklaga mig lite.. Det gjorde ju ont..

Eh e väl ingenting tyckte han.. Klart det inte är, inte är jag döende heller men tyck synd om mig ändå..

När man har ont så blir man tre år igen o vill ha tröst av mamma o pappa..

I alla fall första dagarna, sen tröttnar jag o tycker att alla pjoskar.. Låt mig va!! Kan själv!!

Då är man vuxen igen..

 

Hur som helst så har jag haft en del problem med mitt kära sår. Det har vätskat sig, gjort ont, vill inte läka m.m

O pappa har inte ringt en enda gång..

Som kvinna så blir man lite sur och ska minsann visa karlarna, så jag har vägrat ringa..

Han ska ju ringa o fråga hur det är med mig.. Det är ju synd om mig (men inte för synd)

Så tror man att dom är helt medvetna om att man är sur.. Undra varför man tänker så?

 

Pratade i alla fall med papsen i förrgår. Han tyckte att det var så länge sen vi pratade så han var tvungen att ringa… Gullig han är J..

Vi pladdrade lite ditten,datten o garvade åt min sköna mor (läs inlägget min mamma är så skön)

Klart jag var tvungen att påpeka att han inte har ringt o uppdatera honom om de senaste tre veckorna..

Vi garvade under tiden…

Å så säger pappa skrattande: Då tycker du att jag ska veta att du har ont, att det inte har läkt m.m

Ja, såklart sa jag..

 

Det är ju därför vi är som vi är, för att dom ska fatta..

Sen fattar ju till och med jag att det är klart att dom inte fattar. Dom är tillverkade så..

Karlar alltså…

Men I löv min pappa ändå

Andra karlar också för den delen..

 

Vi har ett skönt förhållande.. Det är pappa man ringer när man vill ha råd om vadsomhelst..

Vi skrattar åt all skit!!

Alltid gladare när jag lagt på luren.

    

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Eriksson - 6 oktober 2010 20:40

Jag har skaffat en ny blogg: http://sweeterica.wordpress.com vi syns där, kram ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 21:46

Jag är så puckad. Har ingen koll på läget alls idag.. Så jävla trött. Skrev ju inlägg imorse om gårdagen och laddade upp bilderna till bloggen men la ju inte in dom i inlägget.. O detta kommer inte jag på förrän nu.. Hade även en plan på att ändra ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 10:24

Fy fan va roligt vi hade igår.. Fanns tillfällen när vi kiknade av skratt (jag o Cecilia iallafall). Medans jag o Cecilia hängde i köket o gjorde färdig middagen så va grabbarna o barnen i vardagsummet. Skönt med en barnfri stund. Sen käkade vi. ...

Av Erica Eriksson - 2 oktober 2010 14:36

Just nu sitter jag o mölar i mig dumle o dricker redbull... Mindre nyttigt men orkar inte bry mig just nu.. Har en snygg kille i knät oxå som jag nästan pussar ihjäl. Jag är så glad att jag har en biffig, halvtjock unge. Dom blir så jävla goa att pus...

Av Erica Eriksson - 1 oktober 2010 22:25

Jag har shoppat skor eller stövlar.. Jag är så jävla glad att dom hade stövlar för tjocka, feta vader. O nu beklagar jag mig inte för att jag är tjock. Mina ben är tjocka även om jag är smal. Jag har alltid haft problem att köpa stövlar. Jag har begå...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards