Sweeterica

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Erica Eriksson - 21 maj 2009 01:30

Nöjd med mig själv idag.. Har gjort massa känns det som...
Började dagen med att såga sista trallen på balkongen.. Ojojoj va bra det blev (klapp på axeln). Lägger till lite kort så att omvärlden får se hur bra jag är...ehh eller hur bra balkongen blev.. Nåja, mkt nöjd iallafall..

Vad gjorde jag mer??
Umgicks med Jenny o tjejerna, två gånger tillochmed. 1 gång hos PO o en gång på Björkö.. Blev gödad båda gångerna.. Inte dumt alls.
Norpade massa disneyfilmer från Jenny.. eller vad det från tjejerna kanske??
Tvättat, spelat wii fit, vart o rensat låda o matat katter på björnsonsg.

De va inte så mycket när allt kom omkring...
Fan.. deprimerande!!
Men jag har umgåtts.. Gött (hm, har märkt att jag säger så ofta..inte bra..fel sida..lägg av med det)

Oh kom på en sak... Pratade med en polare på face tidigare idag.. det sista hon sa vad: Jag kommer att ringa dig på måndag.. bara så du vet:)
Nått sånt skrev hon iallafall...
Så får man inte säga... det är torsdag idag..massa dagar kvar..Jag kommer ju att fundera på detta i 4 dar..
Hm låter seriöst om man inte kan bara ta det apropå ingenting..
Än så länge tror jag att det är nått positivt..(typ giftemål) men om min hjärna får ha fyra dar på sig att fundera på vad det kan vara så kan ju vad som helst ha hänt (typ hon trillar ner o dör imorrn, eller om 4 dar)
Fast tänk om det inte är något speciellt alls utan hon vill bara pladdra (typ hon har tid då)..
AAHH jobbigt!!

Nu ska jag sluta bry min lilla hjärna i det tills imorgon iallafall
Nattinatti..

Kom på att jag skulle ladda upp kort på balkongen..men jag väntar nog tills jag har hämtat sladden till kameran från jobbet.. Det är så svårt utan den..
Klart att jag min flantratt har glömt den där..
Fixar imorrn.
natti igen


Tre dagar senare har jag fått tummen ur och hämtat sladden..

Duktig flicka!!

Här är bilderna

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards