Sweeterica

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Erica Eriksson - 18 maj 2009 21:33

Trodde ni tvätthistorien var slut.
Mohaha
Där misstog ni er allt!!!

När jag skulle kolla till tvätten så såg jag det.....

För att man ska fatta så måste jag förklara...
Vi har två rum som tillhör tvättstugan..
Nr 1 själva tvättstugan....Där är även den omtalade torktumlaren
Nr 2 torkrum...
Man har 1 lås att låsa dörren med (korkat....e väl ganska enkel matematik att fatta att 2 dörrar kräver 2 lås...mmm... säg det till HSB)

Ok.. i vilka fulla fall.. Tvätten va i torkrummet...alltså så låser jag torkrummet.. I tvättsugan stod tvättkorgen o mitt tvättmedel...

Tro på fan att nån NY idiot har snott en av maskinerna....

Det blev ett tredje mail till HSB och en sur lapp till idioten som snodde min maskin för TVÅ par stringtrosor..

Dont mess med Erican

Av Erica Eriksson - 18 maj 2009 17:56

Får man döda sina grannar och sin förening???? Så jävla trött på idioterna.... Har en torktumlare i tvättstugan som man inte får öppna innan torktiden har gått ut. Öppnar man den ändå så går överhettningsskyddet igång och den funkar inte... Då måste nått snille gå dit o laga den... Är detta så svåt att förstå!!?? Verkar så!!
Alltid nån idiotisk granne som "glömmer" detta (trots 2 gigantiska skyltar). Nu kan jag som vanligt inte använda torktumlaren... måste hänga skiten... jävla skit!!
Använder torktumlare av en anledning!!! Blir av med katthår då o får mjuka goa handukar...

Jag blev så jävla förbannad att jag slängde tvätten på golvet o smällde i varenda jävla dörr på väg till min lgh... Gick in, slängde nycklarna åt helvete och skickade ett mindre vackert mail till min förening... Blev av med nästan all ilska...

Efter en stunds surande gick jag till tvättstugan för att hänga skiten i torkrummet o vad ser jag då??????
Idiotjäveln innan mig har inte hämtat sin tvätt... Hans lås sitter på dörren o jag kan inte gå in o slänga ut hans skit....

Så nu kan jag inte torka överhuvudtaget!!

Helt jävla strålande

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards