Sweeterica

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Erica Eriksson - 28 maj 2009 14:13

Å va fina mina naglar blev igår..

Nöjd som fan är jag.. Känns jättebra att börja med detta igen..

Men för första gången i mitt liv så blev det inga tippar utan bara mina egna naglar. Lite korta än så länge men dom växer som ogräs så det går nog undan.

Ville ha en klassisk fransk manikyr.

Men icke!!

Cissi vägrade göra detta!!

Attans!!

Hon sa ok men bara om hon får göra med roligare färger.. Lite skeptisk va jag, älskar nämligen min franska manikyr.. Gick väl med på detta tillslut o är skitnöjd.. Jag som är (enligt andra, inte bara mig själv) ganska rolig o utåtriktad passar väl alldeles utmärkt med att ha ett roligare lack än vitt..

Har numera omvärderat klassisk fransk manikyr..


Va även o handlade på ICA Maxi i Torslanda med Cecilia o sonen Wincent..

I löv den affären. Har gått o blivit vuxen o skaffat mig ett ICA kort.. Numera handlas allt på ICA.. Så mycke roliga varor.

Tror att Cecilia älskar ICA lika mkt som jag..

Men det finns ju en som är ännu bättre än ICA Maxi o det är ICA Focus i stan.. Är öppet sent som fan o har massa kul råvaror (men ack så jävla dyrt)..


Ska hem till Cecilia snart o låna hennes tvättmaskin

Fan va bra att ha snälla människor omkring sig när alla tvätt tider är upptagana.

När jag ändå tvättar ska jag passas på att pussa ihjäl gosekillen.. Inte pappan då utan den söta yngre versionen..

Tänkte även sno med mig lillskiten o hans mamma o gå till Kapten Krok o leta roliga TV spel..

Shoppi, shoppi!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards