Sweeterica

Direktlänk till inlägg 23 maj 2009

Min mamma e så skön

Av Erica Eriksson - 23 maj 2009 22:03

Min underbara mamma skaffade sig en lägenhet för ett jädra tag sen.. Just nu är hon sambo men ska (är väl planen iallafall) nån gång flytta ut o in i lägenheten. Hon behöver bara en sisådär 100 sparkar (tror att vi ligger på ca 93 sparkar nu) i arslet först.. Varför eller varför inte hon ska flytta är en lång o utdragen historia som ingen orkar höra, så den skiter jag i. I vilka fulla fall så står lägenheten tom och har gjort detta sen hon fick den (måste vara mer än 1 år sen).

Mamsen har tillochmed kollat ut möbler till lägenheten men inte köpt några.. Dessa möbler hinner gå både in och ur sortimentet innan hon har köpt dom.

Men över till det roliga..

Jag köpte en ny TV förra veckan och har haft min gamla tjocktv stående i vardagsrummet på golvet mitt i vägen.. I går bar jag massa grejer till källaren o insåg att den inte får plats där.

Ringde mamsen o kollade om jag kunde ställa den i hennes lägenhet sålänge, om hon vill kan hon ju använda den, hon har ju ingen (så behöver hon inte köpa någon ny när hon flyttar om ett par år) haha..


Imorse hämtade jag henne för att vi skulle köra tvn till lägenheten. Med sig hade hon en lampa o en påse ,en mini mattor 

Å hon e så jävla söt som tar med sig en lampa och några mini mattor till en tom lägenhet precis som om hon skulle piffa till den lite..

Hon ställde omsorgsfullt fram lampan i fönstret i sovrummet och stoppade in kontakten, tände den och tog några steg bakåt för att se hur det blev..


Så i mammas ny hem (som by the way är nyrenoverad) finns det nu en tv utan antennsladd, några minimattor, ett duschdraperi och en lampa..

Nästan ett helt hem..


Hon är helt underbar....



 
 
Mamsen

Mamsen

24 maj 2009 12:10

Läste detta underbara! Skrattade så tårarna sprutade... Kram

http://sweeterica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Eriksson - 6 oktober 2010 20:40

Jag har skaffat en ny blogg: http://sweeterica.wordpress.com vi syns där, kram ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 21:46

Jag är så puckad. Har ingen koll på läget alls idag.. Så jävla trött. Skrev ju inlägg imorse om gårdagen och laddade upp bilderna till bloggen men la ju inte in dom i inlägget.. O detta kommer inte jag på förrän nu.. Hade även en plan på att ändra ...

Av Erica Eriksson - 3 oktober 2010 10:24

Fy fan va roligt vi hade igår.. Fanns tillfällen när vi kiknade av skratt (jag o Cecilia iallafall). Medans jag o Cecilia hängde i köket o gjorde färdig middagen så va grabbarna o barnen i vardagsummet. Skönt med en barnfri stund. Sen käkade vi. ...

Av Erica Eriksson - 2 oktober 2010 14:36

Just nu sitter jag o mölar i mig dumle o dricker redbull... Mindre nyttigt men orkar inte bry mig just nu.. Har en snygg kille i knät oxå som jag nästan pussar ihjäl. Jag är så glad att jag har en biffig, halvtjock unge. Dom blir så jävla goa att pus...

Av Erica Eriksson - 1 oktober 2010 22:25

Jag har shoppat skor eller stövlar.. Jag är så jävla glad att dom hade stövlar för tjocka, feta vader. O nu beklagar jag mig inte för att jag är tjock. Mina ben är tjocka även om jag är smal. Jag har alltid haft problem att köpa stövlar. Jag har begå...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards