Sweeterica

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Erica Eriksson - 25 maj 2010 17:58

Idag är en tråkdag i mitt liv.. Inte ett skit har hänt...

Jag gick upp, åt frukost, städade lite, diskade, glodde på tv, packade min resväska, strök kläder, nopprade ögonbryn, dammsög, handlat på lidl, håller på att tvätta...

Det har varit min dag.. Tråkig va!!!

Jag känner mig ganska tråkig oxå...

Inte ens hemkomsten av min karl har gjort dagen roligare..


Äh det går nog över..

Alla säger ju kämt att jag är så positiv.. Kanske ska försöka pigga upp mig själv lite!!

OK! Here I go!

Idag har det varit en sån där fantastisk dag.

Jag gick upp (pigg o gla), åt en fantastisk frukost, städade lite i mitt underbara hem, diskade mitt underbara porslin, tittade på världens adoptioner på tv (mkt intressant faktiskt), packade min resväska inför våran roliga tysklandsresa, strök mina kläder så att jag ska vara fin i tyskland, nopprade ögonbrynen för att framhäva min skönhet, dammsög för att katterna ska ha det fint när vi är borta, handlat lite på lidl med min underbara man, håller på att tvätta (o nu kom min underbara man in med tvätten)...


Ja det funkade ju faktiskt.. Jag blev jävligt mycket gladare nu (faktiskt inte ironi)..


Kl 04.00 inatt så åker vi mot Trelleborg för att sedan åka till Tyskland. Underbart!!


Undra va jag ska hitta på nu då??

Jag har några saker att välja på:

Äta (mmmmmm)

Vika tvätt

Packa ner det sista som låg i tvättkorgen

Duscha, raka benen m.m


Hm den kakan får jag nog filosofera lite på.

Medans jag filosoferar på det så ska jag pussa på min söta man...

Hej hopp!!!!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards