Sweeterica

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Erica Eriksson - 22 augusti 2009 19:51

Ok... NU har jag varit borta från min blogg alldeles förjävla länge...
Fått massa klagomål!!
Inge bra, inge bra..

Jag får helt enkelt skriva ihop allt jag gjort de senaste typ 3 veckorna och redovisa här.
Inte för att jag har gjort så otroligt mycket.. Har ju spenderat 2 av dessa 3 veckor nerslagen i min soffa med Svininfluensa...
JA... du läste helt rätt.. SVININFLUENSA!!
Rekomenderar inte detta till någon.. Inte ens dom där knarkande typerna i Biskop, nja, eller.. vore kanske inte så dumt att föra smittan vidare..
Nog om det...
Måste tänka efter. Vad har jag gjort..

Ok.. senast så var det Jävla Bauhaus..
Hm.. kommer inte ihåg ett skit. Febern har raderat allt..
Va ute o festade med Jenny iallafall..
Eh.. måste nog läsa mina sms o se om jag hittar nått som åteställer minnet..
Ojdå!! Fick tillbaka lite minne. Hade varit bättre att inte komma ihåg.
Partajade med Jenny. Hångla med en Black man, tvingade dit en internet flirt som inte va nått att ha, så jag ignorerade honom.
Hittade sms från båda två... Pain!!
Ok.. Nu glömmer vi det o går vidare!!

V32 spenderade jag med att renovera hemma.. Just det! Jag ska ta kort.
Kommer strax!
Så ja.. Jag har alltså tapetserat mitt sovrum och målat listerna. Bara nytt golv som fattas!
Det blev så jäkla najs. En beige tapet på 3 väggar o stormönstrad fondvägg. Mycket nöjd!
Spackade o slipade innan. Sicket slavgöra, damm överallt..
Men det va inte det enda jag gjorde..
Jag har äntligen målat färdigt mina köksluckor.. HAHA jag har numera köksluckor, tog bara ca 1 år (jävla latmask).
OH va fint det blev.. Inte riktigt klar än. Måste sätta fast magneterna igen så att luckorna inte åker upp.
Men vadå, jag har faktiskt köksluckor!!

Blev tvungen att städa hela mitt hem i panik..
Emelie och Yvonne kom hit den 8/8..
Städa, städa varje fredag oxå varje jul, det tycker jag är kul, inte mörda på en lörda (citat av Pippi Långstrump)
Mitt i städandet så dör min diskmaskin.. Sån jävla jättekatastrof. O stackars pappa råkade ringa precis då. Råkade gå ut lite över pappa..
Helt mystiskt så började den leva igen efter några dagar. Hm!!
Men jag e glad över det..

Ok, tjejerna kom hit och vi käkade jättegod middag hemma hos mamsen och Yngve, sen åkte vi till stan.
Fick med oss Jenny (som för övrigt har dratt till Turkland på semester)och Ullis..
Hade kul som fan..
Träffade ett gammalt hångel, o passade på att hångla lite..
Tydligen så valde jag mitt dumma flane bort en kalas kille för det gamla hånglet.. Idiot!!!
Inte ens sex fick jag.. Han hade folk hemma, o jag hade folk hemma och tack vare Storstjärnan Madonna så fanns inte ett enda hotellrum ledigt i hela jävla göteborg..
Jaja... kan få lite imorgon (söndag) tänkte jag..
Va det nån som trodde att det skulle hända?
Bakfull så in i Hvete.. kändes som om jag skulle kräkas hela tiden.
Iväg på kalas hos min favvokille Wincent.. Försenat ettårs kalas för oss eftersläntare.
Hade jättemysigt förutom illamående..
När jag kom hem på kvällen så kändes det inte riktigt som rätt läge att ringa efter hånglet.
Vem vill få sig nått när man nästan kräks av att röra sig..

Jaja.. funderade iallafall hela dagen o kvällen på om jag verkligen skulle till jobbet på måndag..
Illamåendet gick liksom inte över..
Bestämde mig för att sjukanmäla mig på första dagen tillbaka efter semestern. Skulle jag aldrig gjort.
Fick nog dålig karma!!

Tack vare min kassa karma så har jag nu varit sjuk i precis 14 dagar. Helt underbart!
Började med illamående o slutade med svininfluensan.
Har haft nya symtom varje dag. Underbart!!
I början skrattade jag åt alla skämt om svininfluensan. Fick tillochmed sms från kevin där han undrade om jag hade fått den..
Haha a men eller hur!!
Har varit hos läkare 3 gånger.. Den sista sa att det till 99% är svininfluensan.
Kändes nästan som att jag kommer att vara sjuk resten av livet.

Jag har verkligen inte gjort ett skit på 2 veckor.. Glott på tv, spelat wii, kollat på filmer och suttit framför datorn..
Har visserligen varit lite produktiv. Fixat internet flirtar. Ska på dejt i veckan.
Spelar farmville, farmtown, farmlife och fish world på facebook.. Sicken tönt jag är..
Men vadå, orkar man inte göra nått annat så.

Men nu har mitt liv börjat på att komma tillbaka.
Igår åkte jag med mamma till IKEA, visserligen full med Bamyl koffein men det räknas inte..
Idag har jag organiserat min garderob så att alla mina älskade 36 par skor får plats.
O det bästa är att det får plats med mera..
Så Lycklig!!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards